Známe nákupné centrum v Bratislave Eurovea sa bude rozširovať. Celková plocha je v súčasnosti 60-tisíc metrov štvorcových, teraz sa bude rozširovať o ďalších 25-tisíc metrov štvorcových.
Developerom druhej fázy projektu, ktorej investícia sa pohybuje okolo 300 miliónov eur je J&T Real Estate.
Obchodná časť Eurovea 2 sa bude rozširovať na 3 podzemných podlažiach, z ktorých dve budú opäť parkovisko pre verejnosť a jednom podzemnom podlaží obchodnej zóny a na 2 nadzemných obchodných podlažiach.
Pôjde o jeden z najväčších developerských projektov v Bratislave v súčasnosti.
„Keďže ide o rozšírenie existujúceho úspešného projektu, chceme do Eurovea priniesť značky, ktorým sme dlhodobo nevedeli ponúknuť priestor, z dôvodu dlhodobej vysokej obsadenosti," hovorí majiteľ spoločnosti Peter Korbačka.
Moderný komplex bude viesť cez celé územie medzi Pribinovou ulicou a nábrežím Dunaja až po Most Apollo.
„Expanzia Eurovey bude kopírovať existujúcu schému, to znamená, že pôjde o rozšírenie celého multifunkčného objektu, o 25-tisíc štvorcových metrov obchodnej plochy,“ uvádza PR manažérka centra Oľga Hammer.
Podľa odborníka má obchodné centrum šancu zaujať ďalších zákazníkov.
„Momentálny stav prenajatosti 99 percent a dlhodobý rast návštevnosti medziročne na úrovni 5,5 percenta je jasným dôkazom potenciálu, ktorý Eurovea má,“ konštatuje vedúci oddelenia prenájmu maloobchodných priestorov spoločnosti CBRE Peter Pohanka. Pokračuje, že sprejazdnením Štúrovej ulice a otvorením „nového“ Starého mosta sa tento fakt umocnil. To potvrdzujú aj čísla centra. „Tento rok je pre nás najsilnejší od otvorenia – aj z pohľadu návštevnosti, aj z pohľadu vývoja tržieb,“ dodáva Oľga Hammer.