Spoločnosť UPC zamestná v Bratislave do konca roka 80 nových pracovníkov. Z toho tri štvrtiny na oddelení HelpDesku, a ostatných na finančnom účtovnom oddelení, pričom všetky novo vzniknuté pracovné miesta sú na plný pracovný úväzok.
Nábor nových zamestnancov súvisí s rozširovaním a skvalitňovaním zákazníckej starostlivosti, v nadväznosti na integráciu prevádzok spoločnosti UPC na Slovensku a v Českej republike, ktorá sa začala v minulom roku. Spoločnosť, ktorá poskytuje svojim zákazníkom viac ako 385.000 televíznych, internetových a telefónnych služieb, v súčasnosti na Slovensku zamestnáva 220 zamestnancov a ďalších niekoľko desiatok externých spolupracovníkov a dodávateľov.
Nábor nových zamestnancov sa už začal. Všetci noví zamestnanci sú vyberaní a školení a prechádzajú niekoľkotýždňovým odborným kurzom, v ktorom si osvojujú najnovšie poznatky starostlivosti o klientov. Prax ani vzdelanie nerozhoduje, záleží predovšetkým na tom, aby boli uchádzači komunikatívni, mali chuť spolupracovať, boli empatickí a v prípade Helpdesku schopní komunikovať po telefóne.