StoryEditor

Na Slovensko mieri svetoznáma značka z USA

24.04.2017, 00:00
Zahraničné siete cítia potenciál preraziť na malom trhu aj s luxusnejším kozmetickým tovarom.

Slovensko sa stáva príťažlivou destináciou pre viaceré firmy s kozmetikou. Dôvod je jednoduchý. Slováci viac zarábajú a vedia míňať aj na tovar, ktorý nie je bežnou potrebou.

Potom, čo nedávno ohlásila návrat na náš trh írska sieť s parfumami Douglas, onedlho otvorí na Slovensku svoju prvú pobočku aj ďalšia svetoznáma značka. Americká spoločnosť Kiehl´s, ktorá sa zameriava na predaj prírodnej kozmetiky, momentálne pripravuje priestory pre svoje prvé predajné miesto v obchodnom centre Eurovea v Bratislave. Otvorenie je naplánované na prelome júna a júla 2017.

Odborníci tvrdia, že nové značky majú u nás šancu na úspech. „Myslíme si, že Slováci sú pripravení na luxusné značky. ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 03 - Modified: 2024-11-13 23:00:00 - Feat.: - Title: Ideálne tipy na vianočné darčeky pre každého 04 - Modified: 2024-11-09 10:00:00 - Feat.: - Title: Maska z krvi, slimáky na tvári či kačacia manikúra. Sociálne siete ovládli bizarné trendy krásy 05 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 15:24