StoryEditor

Na Slovensko mieri svetoznáma značka z USA

24.04.2017, 00:00
Zahraničné siete cítia potenciál preraziť na malom trhu aj s luxusnejším kozmetickým tovarom.

Slovensko sa stáva príťažlivou destináciou pre viaceré firmy s kozmetikou. Dôvod je jednoduchý. Slováci viac zarábajú a vedia míňať aj na tovar, ktorý nie je bežnou potrebou.

Potom, čo nedávno ohlásila návrat na náš trh írska sieť s parfumami Douglas, onedlho otvorí na Slovensku svoju prvú pobočku aj ďalšia svetoznáma značka. Americká spoločnosť Kiehl´s, ktorá sa zameriava na predaj prírodnej kozmetiky, momentálne pripravuje priestory pre svoje prvé predajné miesto v obchodnom centre Eurovea v Bratislave. Otvorenie je naplánované na prelome júna a júla 2017.

Odborníci tvrdia, že nové značky majú u nás šancu na úspech. „Myslíme si, že Slováci sú pripravení na luxusné značky. ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-14 18:02:59 - Feat.: - Title: Firmy na Slovensku pri platoch zatiahli brzdu, ruky im zväzuje aj vládna konsolidácia 02 - Modified: 2025-04-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Vyvážená pokožka hlavy a zdravé a žiarivé vlasy šetrne a v súlade s prírodou 03 - Modified: 2025-04-10 10:00:00 - Feat.: - Title: Inžinierka potravín Barbora: Kokosový olej v kuchyni nie je zdravšou alternatívou, každé pečivo je cereálne 04 - Modified: 2025-04-02 16:47:38 - Feat.: - Title: Nemeckí konkurenti ho nechali v závese. Slovenské Tesco však otáča nepriaznivý trend 05 - Modified: 2025-03-21 08:38:18 - Feat.: - Title: Slovenky doplatia na hry mocností. Čínska odveta zdražila unikátny skrášľovací prvok až o 500 percent
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. apríl 2025 09:09