Väčšinu krajov ťahá priemysel, iba v Bratislavskej a Banskobystrickej župe sa spoliehajú na sektor služieb.
Všetky okresy, ktoré vláda považuje za problémové, sú situované len v troch krajoch s horším dopravným spojením. Pritom podľa ekonóma zo Slovenskej akadémie vied Vladimíra Baláža je práve cestná infraštruktúra jedným z dôvodov, prečo nie je využívaný potenciál týchto regiónov. „Nedá sa všetko robiť po ceste tretej triedy.“ Za príklad dáva Ba...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-31 16:35:03 - Feat.: - Title: Na viacerých úsekoch je potrebné rátať deň pred sviatkom s kolónami a dlhším zdržaním
02 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto
03 - Modified: 2024-10-24 10:14:34 - Feat.: - Title: Raši: Pri rozvoji regiónov sa za prvý rok podarilo splniť väčšinu plánov z programového vyhlásenia vlády
04 - Modified: 2024-10-14 08:00:13 - Feat.: - Title: Tržby v auguste klesli, rástli vo vybraných službách a informačných činnostiach
05 - Modified: 2024-10-03 21:49:06 - Feat.: - Title: Talianska vláda pripravuje vyššie zdanenie ziskov a príjmov