StoryEditor

Cestou k rozvoju sú rýchle cesty

27.04.2017, 00:00
Väčšinu krajov ťahá priemysel, iba v Bratislavskej a Banskobystrickej župe sa spoliehajú na sektor služieb.

Všetky okresy, ktoré vláda považuje za problémové, sú situované len v troch krajoch s horším dopravným spojením. Pritom podľa ekonóma zo Slovenskej akadémie vied Vladimíra Baláža je práve cestná infraštruktúra jedným z dôvodov, prečo nie je využívaný potenciál týchto regiónov. „Nedá sa všetko robiť po...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-18 12:11:51 - Feat.: - Title: Na Moste SNP v Bratislave by sa mala znížiť maximálna rýchlosť na 50 kilometrov za hodinu 02 - Modified: 2022-08-12 17:05:13 - Feat.: - Title: Ruská ekonomika kvôli sankciám v druhom kvartáli klesla o štyri percentá 03 - Modified: 2022-08-08 15:04:43 - Feat.: - Title: 30-tka v meste? Vodiči môžu čoskoro spomaliť, Brusel volá po plošnom znížení rýchlosti 04 - Modified: 2022-08-04 11:30:07 - Feat.: - Title: Na českú pýchu socialistického hospodárstva si robí zálusk ruský miliardár. Biznis riadi cez Skype 05 - Modified: 2022-08-02 17:45:00 - Feat.: - Title: Štát chce stavať diaľnicu, ktorá podľa odborníkov nedáva ekonomický zmysel. Pozemky sú však vykúpené
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. august 2022 06:46