StoryEditor

Cestou k rozvoju sú rýchle cesty

27.04.2017, 00:00
Väčšinu krajov ťahá priemysel, iba v Bratislavskej a Banskobystrickej župe sa spoliehajú na sektor služieb.

Všetky okresy, ktoré vláda považuje za problémové, sú situované len v troch krajoch s horším dopravným spojením. Pritom podľa ekonóma zo Slovenskej akadémie vied Vladimíra Baláža je práve cestná infraštruktúra jedným z dôvodov, prečo nie je využívaný potenciál týchto regiónov. „Nedá sa všetko robiť po ceste tretej triedy.“ Za príklad dáva Ba...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 02 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 03 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 04 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu 05 - Modified: 2024-04-17 14:21:24 - Feat.: - Title: Veľká prasklina ohrozuje termíny na Višňovom. Ráž pripúšťa scenár, že sa spustí dočasne len jedna rúra
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 22:33