Kúpila väčšinový, 51 percentný, podiel vo firme Millennium, ktorá sa zaoberá najmä IT bisnisom spojeným s bankami. Dodáva im riešenia pre riadenie predaja úverových produktov či vzťahov so zákazníkmi (CRM).
Soitron plánuje nákupom posilňovať svoju pozíciu v aplikačnom biznise na Slovensku. Akvizíciou získa prístup k zákazníkom veľkých bánk ako je VÚB, Slovenská sporiteľňa, ale aj firiem ako Heineken Slovensko, Orange Slovensko či O2 Slovensko, ktorí doteraz patrili pod Millennium.
„Niekedy má väčší význam akvirovať nejakú komptenciu ako ju budovať postupne v rámci firmy,“ vysvetlil pre HN dôvody kúpy Peter Horňák, riaditeľ pre marketing a akvizície Soitron. Podľa neho spolupráca by mala priniesť lepšie služby v oblasti callcentier, a takisto aj širšie možnosti pre banky, ktoré sú zákazníkmi spomínaných IT firiem.
Viac o akvizícii sa dočítate v štvrtkovom vydaní Hospodárskych novín