Nie je to tak dávno, čo na slovenský trh zavítalo bájne zviera: jednorožec z Litvy menom Vinted. Prečo práve mýtický tvor? Ide totiž o startup, ktorého hodnota prekračuje magickú hranicu jednej miliardy amerických dolárov. Platforma k nám prišla počas vlaňajšej jari rozbehnúť online trhovisko, cez ktoré môžu používatelia predávať a nakupovať oblečenie. Koniec koncov, v našej krajine videli nemalý potenciál.
To, že Slovensko je ideálne pripravené na koncept, ktorý vo svete preslávil Amazon, najnovšie potvrdzuje ďalší hráč. Tentoraz z retailového odvetvia. Nemecký reťazec Kaufland sa rozhodol prostredníctvom svojej domény poskytnúť obchodníkom ďalší predajný kanál práve v tomto štýle. „Sme tu už roky pevne etablovaní, ako jeden z top predajcov so 75 predajňami, a spustením online trhoviska spájame povedomie o našej značke s digitálnym biznisom,“ približuje pre HN hovorca siete Samuel Machajdík, prečo sa vstupu do „tunajších vôd“ neobávali.
Je pozoruhodné, že skupina Schwarz-Gruppe začína so svojím projektom skôr u nás ako v susednom Česku. Tam obchodovanie spustia až o pár mesiacov.
Zostáva vám 69% na dočítanie.