Od začiatku apríla tohto roku máme na Slovensku prvý neoficiálny Tesla showroom, ktorý vznikol vďaka vašej iniciatíve. Prečo a kedy vám napadla takáto myšlienka?
Tesla showroom vznikol v podstate z nevyhnutnosti sústrediť všetky naše aktivity na jedno miesto. Rovnako sme chceli mať niekde zaparkované autá a mať kam posadiť náš tím. Teslám sa venujem už sedem rokov, pričom sme začínali prenájmami a zážitkovými jazdami, ktoré sa postupne rozvinuli do poradenstva pri kúpe a napokon aj do poradenstva a samotného dovozu áut pre našich klientov. Išlo tak skutočne o nevyhnutnosť mať priestory, kde by sme sa mohli ako tím stretávať a kde by sme mohli klientom poskytovať služby na úplne novej úrovni. Momentálne máme výborný tím a našim klientom v priemere ušetríme viac ako dvetisíc eur pri ich novej Tesle.
Čo v praxi znamená, že ide o neoficiálny showroom?
Všetky showroomy, ktoré má spoločnosť vo svete, aj priamo vlastní. Tesla nemá zastúpenia, nemá iné spôsoby dílerstva svojich vozidiel. My jej však nepatríme, sme firma, ktorá poskytuje služby spojené s touto značkou. Od zážitkových jázd cez firemné eventy, prenájmy vozidiel Tesla a hlavne služby a poradenstvo spojené s kúpou novej aj jazdenej Tesly. Máme sedem rokov skúseností s Teslami, s kolegami sme na nich spoločne najazdili viac ako milión kilometrov. Len za tento rok sme klientom na Slovensku aj v Česku dodali viac ako 200 Tesiel. Okrem toho sa snažíme budovať komunitu majiteľov a organizovať eventy. Okrem pravidelných účastí na salónoch elektromobility, prednášok v školách a vo firmách rovnako komunikujeme priamo s Teslou a nedávno sa nám podarilo dosiahnuť historicky možno najdôležitejšie stretnutie. V bratislavskom Bory Mall sa ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.