Sieť so známymi „ponorkovými“ sendvičmi má naprieč krajinami 37-tisíc prevádzok. Subway je tak jednou z najväčších franšíz na svete a donedávna boli reštaurácie pomerne hojne zastúpené aj v našom hlavnom meste. Ako však HN informovali, v januári zatvorili pobočku na bratislavskom Hodžovom námestí a v tom čase už nefungovala ani tá v nákupnom centre Bory Mall.
Fanúšikovia tohto fastfoodu si v Bratislave aktuálne prídu na svoje len v nákupnom centre Avion, zatiaľ fungujú aj prevádzky v niekoľkých ďalších mestách, napríklad v Nitre, v Trnave či v Košiciach.
Ako uvádza marketingový odborník Robert Le Veneur, záujem o Subway na Googli za posledné roky klesá. „Týka sa to však takmer všetkých reťazcov s rýchlym občerstvením. Zvýšený záujem môže znamenať, že na trh vstupujú noví hráči a dopyt sa tak viac rozprestrie medzi viacerých predajcov, starých aj nových. Tí starí tak musia rýchlo inovovať, aby sa udržali na trhu,“ vysvetľuje.
To zrejme reflektuje aj Subway, sieť sa totiž pred časom rozhodla prekopať svoj koncept a sústrediť sa najmä na donášku či „drive-thru“. „Reštauráciám, ktoré nespĺňajú ich nové podmienky, postupne rušia franšízové zmluvy. Deje sa to po celom svete,“ vysve...
Zostáva vám 85% na dočítanie.