Slovenský trh sa za posledné roky dostal do hľadáčika niekoľkých nových reštauračných sietí. Hráči, ktorí ešte nie sú u nás prítomní, si od budúcej expanzie sľubujú, že sa im podarí zaujať aj tuzemských zákazníkov. Ide napríklad o Wendy’s, Popeyes či Five Guys. Najrozšírenejšia tunajšia sieť McDonald’s sa medzitým posilňuje.
Nedokazujú to iba ich plány, ale aj najnovšie hospodárske výsledky. Dáta dostupné na FinState ukazujú, že v roku 2023 išlo o 12,1 milióna eur, medziročne si polepšila o 19 percent. Tržby, na druhej strane, poklesli, no len o štyri percentá, keď presiahli 48,8 milióna.
Spoločnosť s logom v tvare žltého písmena M u nás navyše otvára niekoľko nových prevádzok ročne. Do konca tohto roka by si mali slávne americké hamburgery vychutnať už aj v Topoľčanoch, kde dosiaľ reťazec nefiguroval, a rovnako v Piešťanoch. Upozornil na to portál Aktuality.sk.
V pláne je podľa spomínaného portálu tento rok najmenej päť nových reštaurácií. Medzi nimi bude podľa všetkého aj druhá v poradí v zóne bratislavských Borov, do ktorej spoločnosť už zháňa pracovníkov. Z inzerátu na známom kariérnom portáli Profesia vyplýva, že s otvorením môžu obyvatelia hlavného mesta počítať v októbri.
Stavili na zelenšie riešenia
Zostáva vám 67% na dočítanie.