StoryEditor

Na Slovákov najlepšie funguje humor, hovorí šéf marketingu v jednej z našich najväčších bánk (rozhovor)

07.10.2024, 19:30

V rozhovore s Petrom Stopiakom, riaditeľom korporátnej a marketingovej komunikácie vo VÚB banke, sa dozviete:

  • aké sú aktuálne marketingové trendy,
  • či je dobrá reklama drahá reklama,
  • v akej miere môže umelá inteligencia pomôcť pri kampani,
  • na aké výzvy sa musia marketéri pripraviť.

Pôsobíte ako riaditeľ korporátnej a marketingovej komunikácie vo VÚB banke. Aké sú aktuálne marketingové trendy? 

To je veľmi široká téma. Skúsim načrtnúť svoj pohľad na trendy, ktoré vnímam ako dôležité a určitým spôsobom ovplyvňujúce komunikačné aktivity.

Všeobecne najsilnejšou témou súčasnosti je nepochybne AI – umelá inteligencia. Ako prakticky a efektívne využívať AI nástroje, sa učíme stále a príležitostí bude viac a viac.

Hodnotová komunikácia alebo komunikácia dôležitých spoločenských tém a reagujúca na dôležité spoločenské témy sa stáva výraznejšou ako v minulosti.

Poslednou oblasťou, ktorú vnímam ako dôležitú, je online priestor, jeho príležitosti a riziká.

image

Veľká anketa Stratégií: Focus na mladých. Ako osloviť digitálnu generáciu?

Čo tým myslíte?

Zvyšuje sa čas strávený na sociálnych sieťach a na to reagujú samotné platformy, to ovplyvňuje aj tvorcov obsahu. Dôležitou témou online priestoru bude ochrana súkromia, transparentnosť a bezpečnosť. 

Na Slovensku sa objavujú rôzne typy reklám. Čo najviac funguje na tuzemského spotrebiteľa? 

Humor. Myslím si, že máme radi humor v reklame. Trošku sa vytratil, ale má svoju silu. Potom sú to zľavy. 

Do popredia sa dnes dostáva takzvaná generácia Z, čiže ľudia narodení medzi rokmi 1997 a 2012. Mení sa nejako prístup marketérov?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 67% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-06 08:36:27 - Feat.: 0 - Title: STVR prekvapuje. Ani Gudiak, ani Šuran. V O 5 minút 12 sa za mesiac objaví už tretí moderátor 02 - Modified: 2024-10-04 11:13:34 - Feat.: 0 - Title: Petra Polnišová sa lúči s VÚB. V poslednom spote hovorí, že investovanie nemusí byť španielska dedina 03 - Modified: 2024-10-04 10:10:31 - Feat.: 0 - Title: Klienti čakajú od eventoviek vysokú úroveň kreativity. A dnes už každý videl takmer všetko
01 - Modified: 2024-12-09 13:02:45 - Feat.: - Title: Zúfalý krok Jaguaru môže značku pochovať. Kampaň jej jedine uškodila, tvrdí odborník 02 - Modified: 2024-11-29 11:53:19 - Feat.: - Title: Päťsto obyvateľov, ale žiaden obchod. Vidiek trápi dôležitý problém, štátny tajomník avizuje pomoc z Maďarska 03 - Modified: 2024-10-19 05:30:00 - Feat.: - Title: Prináša umelá inteligencia skutočný pokrok alebo ide iba o marketingovú horúčku 04 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 05 - Modified: 2024-09-16 09:38:59 - Feat.: - Title: Energetickú transformáciu podnikov by mali podporiť aj vládne granty, zaznelo na Festivale budúcnosti
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 13:40