Každá krajina na svete, kde je rozvinutý cestovný ruch, má na to vlastnú agentúru alebo dokonca celé ministerstvo, hovorí pre HN Tomáš Ondrčka.
Návštevnosť Slovenska rastie dva roky za sebou dvojciferným tempom. Pociťujú tieto čísla aj podnikatelia v cestovnom ruchu?
Rozdiely v regiónoch sú veľké. Ja, našťastie, patrím k tým Slovákom a Bratislavčanom, ktorí nechodia tak často do Rakúska, ale radšej objavujú Slovensko. Mňa veľmi teší, že z roka na rok stretávam vo Vysokých Tatrách čoraz viac Izraelčanov s rodinami, ktorí v rámci návštevy regiónu zostanú aj týždeň. Z hľadiska štruktúry klientely to teda nie je len o domácich turistoch a tradičných Čechoch, Poliakoch či Maďaroch. Už k nám prichádzajú i národnosti, ktoré u nás v minulosti neboli videné. Bratislava ako hlavné mesto či v súvislosti s minuloročným predsedníctvom v Európskej únii začína predstavovať rastúci potenciál. Jej návštevnosť rastie, aj keď je to hlavne biznis destinácia. Bratislava bude vždy iná ako Viedeň, Praha či Budapešť. Mes...
Zostáva vám 85% na dočítanie.