Dva segmenty na tom boli horšie ako pred rokom. ILUSTRAČNÉ FOTO: Reuters
StoryEditorChudobnejšie Vianoce? Nie všade berú Slováci obchody útokom. Známi predajcovia priznali horšie výsledky
- Obchodníci hlásia v rámci jesenných zľavových kampaní rekordné tržby.
- Nie všetkým segmentom sa však darilo, niektorých výsledky sklamali.
- Kúpyschopnosť Slovákov teraz preveria predvianočné nákupy.
S druhou adventnou nedeľou a so Sviatkom svätého Mikuláša postupne prichádza aj ďalšia skúška kúpyschopnosti Slovákov. Kondíciu ekonomiky teraz preveria predvianočné nákupy.
O tom, ako budú vyzerať, už niečo napovedal Black Friday a Cyber Monday. Na základe tohtoročných výsledkov jesenných zľavových akcií sa dá uviesť, že Slovákom sa vrátila chuť nakupovať. Pre mnohých predajcov bolo toto obdobie nákupnej horúčky z hľadiska tržieb rekordné.
Najmä jeden segment ťažil z takzvaného efektu odloženej spotreby. Našinci sa naučili vyčkávať na zľavy a nákupy s cieľom ušetriť odkladajú aj o niekoľko mesiacov. Nie všetkým sa však darilo rovnako, niektorí predajcovia hlásia z výsledkov sklamanie.
Inflácia aj zvýšená kúpyschopnosť
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 80% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-02 16:46:52 - Feat.: 0 - Title: Black Friday: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
02 - Modified: 2025-11-28 23:00:00 - Feat.: 0 - Title: 29.11. Deň nenakupovania: Naozaj?
01 - Modified: 2025-12-04 11:40:00 - Feat.: - Title: Výraznejší obrat v maloobchode by mohol prísť na jar budúceho roka, tvrdia analytici
02 - Modified: 2025-12-04 11:16:20 - Feat.: - Title: Maloobchodné tržby v eurozóne aj v celej EÚ v októbri stagnovali
03 - Modified: 2025-12-02 16:46:52 - Feat.: - Title: Black Friday: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
04 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou
05 - Modified: 2025-11-25 10:38:44 - Feat.: - Title: Ako zachrániť e-commercové prepady? Zabudnite na covidové roky, presuňte focus na kreatívu a buďte flexibilní