OZETA - Miroslava Krausová marketingová riaditeľka , Peter Kočalka výkonný riaditeľPeter Mayer
StoryEditorČínsky dovoz trápi domáce textilky. Slováci musia zaujať originalitou
Odevné firmy dlhodobo zápasia s lacným oblečením a napodobeninami z Ázie. Stavajú na bezpečnosť a kvalitu domácej výroby.
Slovenské odevné odvetvie už dlhé roky bojuje s dovozom lacných textílií z Číny. Spotrebiteľské správanie našincov je však ťažké zmeniť. Aj keď sa už Slováci začínajú obzerať po kvalite a bezpečnosti pri výrobe, niektorí stále siahajú po výrobkoch z Ázie. Napriek tomu však domáce značky vidia rastúci záujem o ich produkty.
Rozmach slovenských textilných značiek sa začal na prelome milénia, keď pre ne novovznikajúce obchodné centrá vytvorili priestor. Tradičné značky Ozeta a Slovenka, ktoré na našom trhu existujú desaťročia, sa už dlhodobo stretávajú s problémami. Dôvodom je aj dovoz z Ázie. Príkladom je Ozeta, ktorá v časoch svojho rozmachu zamestnávala okolo päťtisíc ľudí a na našom území mala šesť výrobných závodov. V súčasnosti ostal jediný s 300 zamestnancami. Značka pr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-11 18:31:03 - Feat.: - Title: Predčasné penzie sú opäť v kurze, počet žiadostí stúpol trojnásobne. V hre sú stovky eur, sú za tým dva dôvody
02 - Modified: 2024-11-24 09:21:18 - Feat.: - Title: Kybernetickým útokom minulý rok čelili takmer všetky slovenské a české firmy, ukázal prieskum
03 - Modified: 2024-11-20 10:00:00 - Feat.: - Title: Európska centrálna banka opäť znižuje sadzby, Slovensko však čakajú vyššie dane a inflácia
04 - Modified: 2024-11-02 14:14:54 - Feat.: - Title: Možnosť vzdelávať sa má vo firmách na Slovensku polovica zamestnancov, desatina o túto možnosť prišla
05 - Modified: 2024-11-01 19:53:57 - Feat.: - Title: Pripravenosť na zavedenie ESG kritérií môže byť výhodou pre firmy, tvrdia odborníci