Súčasným trendom u nás sú menšie potraviny a rýchlejší nákup. A tomu sa najnovšie prispôsobuje aj sieť hypermarketov britskej značky Tesco, ktorá mení na Slovensku svoju predajnú stratégiu a v prevádzkach zmenšuje predajnú plochu potravín. Chce sa tak vyhnúť zdĺhavému hľadaniu výrobkov a chaosu. Uvoľnené miesto majú zaplniť ďalšie prevádzky.
Hypermarkety budúcnosti
Premenu na menší formát už majú za sebou hypermarkety v Nitre a Trnave, ktoré sa zmenili na „hypermarkety budúcnosti“, ako ich spoločnosť nazýva. Hoci sa objavili informácie, že za zmenou je snaha o diskontný predaj, spoločnosť dohady odmieta. Predajná plocha sa má zmenšiť z pôvodných osemtisíc na necelých sedemtisíc štvorcových metrov. „Optimalizovali s...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.