StoryEditorTesco sa zmenšuje. Chce prehľadnejšie hypermarkety
Sieť obchodov zmenšuje nákupnú plochu prevádzok. Pridáva viac doplnkových služieb.
Súčasným trendom u nás sú menšie potraviny a rýchlejší nákup. A tomu sa najnovšie prispôsobuje aj sieť hypermarketov britskej značky Tesco, ktorá mení na Slovensku svoju predajnú stratégiu a v prevádzkach zmenšuje predajnú plochu potravín. Chce sa tak vyhnúť zdĺhavému hľadaniu výrobkov a chaosu. Uvoľnené miesto majú zaplniť ďalšie prevádzky.
Hypermarkety budúcnosti
Premenu na menší formát už majú za sebou hypermarkety v Nitre a Trnave, ktoré sa zmenili na „hypermarkety budúcnosti“, ako ich spoločnosť nazýva. Hoci sa objavili informácie, že za zmenou je snaha o diskontný predaj, spoločnosť dohady odmieta. Predajná plocha sa má zmenšiť z pôvodných osemtisíc na necelých sedemtisíc štvorcových metrov. „Optimalizovali s...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-10 07:59:08 - Feat.: - Title: Slovenskí maloobchodníci si vlani veľmi nepolepšili. Rast tržieb sa im výrazne spomalil, dôvody sú takéto
02 - Modified: 2025-02-21 15:50:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku spája s dvomi slovenskými mliekarňami, v úvode vynechá jednu časť krajiny
03 - Modified: 2025-02-13 04:48:38 - Feat.: - Title: Stúpnu tento rok reálne zárobky Slovákov? Priemysel v kolektívnych zmluvách počítal s iným vývojom
04 - Modified: 2025-02-12 10:15:07 - Feat.: - Title: Otočka po dvoch rokoch prepadov, platy konečne porazili infláciu. Pomohlo aj opatrenie, ktoré vláda okresala
05 - Modified: 2025-02-06 08:52:39 - Feat.: - Title: Maloobchodu sa vlani darilo, najlepší decembrový výsledok podržali tržby eshopov