Nemecký maloobchodný reťazec Lidl otvoril svoje prvé obchody v USA. Zákazníkov chce prilákať na nižšie ceny, sľubuje, že bude o 50 percent lacnejší ako konkurencia.
Kľúčom k úspechu na obrovskom americkom trhu majú byť aj špeciálne položky, napríklad čerstvo upečený chlieb, či ponuka exkluzívnej módy od supermodelky Heidi Klum (písali sme tu).
Pozrite sa, ako vyzerajú predajne Lidl v USA:
Lidl chce počas prvého roku na trhu otvoriť 100 obchodov, vedenie odhaduje, že zamestná 5-tisíc ľudí. Analytici však odhadujú, že do konca tejto dekády sa môže počet prevádzok v USA dostať až na číslo 330.
Reťazec pôsobí od roku 2004 aj na Slovensku, spoločnosť zamestnáva bezmála 4-tisíc ľudí.
Do povedomia sa spoločnosť dostala vo februári pre jej novú predajňu, ktorú otvorila v Spišskej Novej Vsi.
Predajňa je vybavená pokročilými technológiami, je šetrnejšia k životnému prostrediu. Zákazníci nájdu na parkovisku nabíjacie stanice pre e-bicykle a e-automobily.