StoryEditor

Nike pod tlakom najväčšieho súpera mení stratégiu

21.06.2017, 00:00
Americký výrobca športových potrieb zoštíhľuje sortiment aj predajnú sieť.

Svetoznámy producent športového oblečenia a obuvi vie, čo mu ide najlepšie. Tomu sa chystá prispôsobiť aj najnovšiu firemnú stratégiu. Americká značka Nike sa chystá zo svojho portfólia vylúčiť niektoré svoje produkty a výrobu plánuje sústrediť len na oblečenie, obuv a športové pomôcky pre futbalistov, basketbalistov či bežcov. Úplne tak zastaví produkciu približne štvrtiny svojich produktov a zameria sa na jednotlivé športy. Novinkou má byť aj Nike Express Line, systém výroby, ktorý má zefektívniť proces objednávania, samotnej výroby a do...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-03 12:59:36 - Feat.: - Title: Čo priniesol Black Friday? Bitka obchodníkov napovedá veľa, nahráva jednému segmentu 02 - Modified: 2024-11-30 08:47:14 - Feat.: - Title: Do obchodu v Japonsku vnikol medveď, zranil jedného človeka 03 - Modified: 2024-11-19 20:31:43 - Feat.: - Title: Poľsko vypracuje novú stratégiu obranného priemyslu 04 - Modified: 2024-10-31 13:56:05 - Feat.: - Title: Adidas hlási nárast predajov. Reštrukturalizácia už prináša prvé ovocie 05 - Modified: 2024-10-19 21:57:13 - Feat.: - Title: Nová fáza globálnej expanzie. Čína chce obísť západné clá výstavbou tovární v zahraničí
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. december 2024 11:44