StoryEditorNike pod tlakom najväčšieho súpera mení stratégiu
Americký výrobca športových potrieb zoštíhľuje sortiment aj predajnú sieť.
Svetoznámy producent športového oblečenia a obuvi vie, čo mu ide najlepšie. Tomu sa chystá prispôsobiť aj najnovšiu firemnú stratégiu. Americká značka Nike sa chystá zo svojho portfólia vylúčiť niektoré svoje produkty a výrobu plánuje sústrediť len na oblečenie, obuv a športové pomôcky pre futbalistov, basketbalistov či bežcov. Úplne tak zastaví produkciu približne štvrtiny svojich produktov a zameria sa na jednotlivé športy. Novinkou má byť aj Nike Express Line, systém výroby, ktorý má zefektívniť proces objednávania, samotnej výroby a do...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia?
02 - Modified: 2024-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: USA posilňujú ostrov Guam. „Hrot kopije“ už vie zostreliť jadrovú raketu a vrátia sa naň mariňáci
03 - Modified: 2024-12-10 17:00:00 - Feat.: - Title: Putin ako kríženec Hitlera a Mussoliniho. Americký historik prináša nový pohľad na spôsob vedenia vojny
04 - Modified: 2024-12-07 21:31:12 - Feat.: - Title: Výdavky na vianočné nákupy v USA zatiaľ rastú najmä v online obchodoch
05 - Modified: 2024-12-03 12:59:36 - Feat.: - Title: Čo priniesol Black Friday? Bitka obchodníkov napovedá veľa, nahráva jednému segmentu