Talianska instagramová influencerka sa rozhodla ísť s "kožou na trh". 33-ročná Chiara Ferragni chce prvou verejnou ponukou akcií (IPO) takéhoto druhu vôbec speňažiť svoju osobnosť na Borsa Italiana v Miláne.
Hviezda s viac ako 21,5 milióna sledovateľmi spolupracovala so značkami ako Dior, Lancôme a iné, píše Reuters.
Influenceri sa v posledných rokoch stali kľúčovými pre marketing módnych spoločností.
Podľa organizácie Influencer MarketingHub značky vkladajú 10 až 20 percent svojho propagačného rozpočtu práve na influencerov.
V roku 2019 to bolo celkovo 6,5 miliardy amerických dolárov, viac ako štvornásobok v porovnaní s rokom 2016.
Obchodovacia hodnota Ferragniovej by podľa odhadov mohla byť na úrovni 80 miliónov eur.
"Bolo by to maličké IPO, ale pravdepodobne úplné prvé založené na značke jednej osoby vytvorenej sebaprezentáciou na internete," píše Reuters.