Ide o jeho prvé pobočky v arabskom svete. Obchody sa nachádzajú v nákupných centrách v Dubaji a Abú Zabí vedľa svetových luxusných značiek ako Emporio Armani, Fendi alebo Burberry.
Podľa analytikov si Apple vybral miesta, kde sú ďalšie luxusné značky, pretože dúfa, že osloví bohatých arabských spotrebiteľov svojimi novými luxusnými smart hodinkami, ktoré môžu stáť až 17 tisíc dolárov.
Analytik Van Baker z výskumnej spoločnosti Gartner sa domnieva, že presun do Emirátov má pre Apple zmysel a očakáva, že spoločnosť čoskoro v regióne otvorí ďalšie predajne.
Otvorenie obchodov prichádza krátko po tom, čo Apple oznámil rekordný predaj za predchádzajúci štvrťrok vďaka vysokému predaju v Číne. Apple má po celom svete 464 obchodov.
V Emirátoch tvoria podľa vládnych údajov smartfóny 67 percent všetkých mobilných telefónov v krajine. Prístroj iPhone 6 od Applu je tu najbežnejším modelom mobilného telefónu s podielom na trhu 4,9 percenta.
Najbežnejšou značkou s podielom 32,6 percenta je tu však juhokórejský Samsung Electronics. Nasleduje Nokia s podielom 31,5 percenta a Apple je tretí s podielom 14,2 percenta, napísala agentúra AP.