Po veľkom tresku pred takmer dvomi rokmi prichádza na knižnom trhu k ďalšiemu významnému obchodu. Vydavateľstvo Ikar si pod svoje krídla berie konkurenta. Odkúpilo značku Vydavateľstvo Príroda i jej existujúce zásoby titulov.
Čítajte viac: Ikar si kúpil Prírodu. Knižný moloch si posilňuje pozície
„Ikar tak získal k už existujúcim značkám Ikar, Odeon, YOLI ďalšiu vydavateľskú značku, pod ktorou budeme pokračovať vo vydávaní titulov v segmente a témach vydávaných v Prírode,“ vysvetľuje výkonná riaditeľka Ikaru Valeria Malíková. Výšku transakcie žiadna zo strán nešpecifikovala.
Keď na začiatku minulého roka menilo vydavateľstvo Ikar majiteľa, dostalo sa pod jednu strechu so sieťou kníhkupectiev Panta Rhei. Podľa odborníka je tak na trhu silný hráč. „Konkurencia určite zbystrí pozornosť a môže ju to motivovať k vyššej aktivite,“ konštatuje analytik agentúry pre prieskum trhu Terno Ľubomír Drahovský.