Chuť na sladké rastie na Slovensku a v strednej Európe tak rýchlo, že ani najväčší slovenský výrobca cukroviniek a trvalého pečiva nestíha. Rast popularity sladkostí doviedol I.D.C. Holding, pod ktorý patria značky ako Figaro, Sedita či Verbena, k plánom na expanziu. Spoločnosť rozbieha výstavbu nového závodu na zelenej lúke v Seredi za 40,25 milióna eur.
„V rámci plánovaného investičného zámeru sa vybuduje nová výrobná hala, obstarajú sa nové moderné výrobné technológie a vytvoria sa nové pracovné miesta,“ uviedol I.D.C. Holding. S rozšírením výroby by mal pomôcť aj štát vo forme úľavy na dani vo výške takmer 1,9 milióna eur, firma tak vôbec prvýkrát pre svoje podnikanie žiada o štátny stimul.
Až polovica produkcie I.D.C. Holdingu smeruje na trhy do Česka, Poľska, Maďarska a na východ Európy. Podľa analytika spoločnosti Terno Ľubomíra Drahovského producentovi k úspechu na týchto trhoch nahráva najmä zachovanie si kvality a chuti, na ktoré boli spotrebitelia vždy zvyknutí.
HoralkyI.D.C. Holding
StoryEditor