Môžete potvrdiť, že ste novým investorom v Carrefoure?
Áno, je to tak.
Po veriteľskej schôdzi ste spomínali, že je nutné čo najskôr vypracovať plán na znovuzískania dôvery zákazníkov. Čo všetko bude obsahovať?
Najmä musíme čo najskôr obnoviť dôveru dodávateľov, aby sme zabezpečili dostatočnú šírku sortimentu v obchodoch. Potom musí rýchlo nasledovať obnova dôvery zákazníka, ktorá bola za posledný rok, keď boli v obchodoch prázdne pulty veľmi narušená. To sa nám, dúfam, vďaka veľmi intenzívnej marketingovej kampani podarí. Napokon musíme znižovať náklady na prevádzku, lebo Carrefour ich má v súčasnosti veľmi vysoké.
Prijal sa včera aj reštrukturalizačný plán, alebo to bude ešte len nasledovať?
Ten sa bude riešiť až o nejaké tri mesiace na ďal...
Zostáva vám 85% na dočítanie.