Vo všetkých oblastiach prebieha digitalizácia, budúcnosť patrí práve tomuto segmentu, tvrdí Nico Jose Nolledo.
Vaša spoločnosť je najväčším producentom používateľských softvérov v juhovýchodnej Ázii. Pre mobilné telefóny ste vyvinuli viac ako 200 digitálnych produktov, ktoré sa v celej Ázii stretli s veľkým úspechom. Ktorý segment vám prináša najväčšie zisky?
Najväčší úspech z portfólia našich produktov majú mobilné hry. Myslím, že to je prirodzený trend všade na svete. Juhovýchodná Ázia sa v tomto smere neodlišuje od ostatných trhov s používateľskými softvérmi. Zhruba dve tretiny našich aktuálnych predajov tvoria práve mobilné hry. Tie nám prinášajú asi 70 percent tržieb. Zvyšných 30 percent máme z ostatných segmentov.
V ktorých mobilných zariadeniach sa s vašimi hrami môžeme stretnúť?
Naše produkty fungujú v zariadeniach s operačnými systémami Android aj iOS. Veľa ľudí si ich kupuje napríklad cez internetový obchod App Store patriaci americkej spoločnosti Apple. Takže záber zákazníkov, ku ktorým sa naše hry dostanú, je naozaj široký.
Tvrdíte, že dve tretiny vašich produktov tvoria hry. Čo tá zvyšná tretina?
Okrem hier vyvíjame mobilné nálepky a celý rad ďalších digitálnych služieb. Začali sme s takzvaným infotainmentom, teda poskytovaním zábavných informácií. Klienti môžu odoberať horoskopy, vtipy či nové správy z rôznych oblastí. V portfóliu máme tiež mobilný marketing, služby mobilnej reklamy alebo komunikačné aplikácie. Okrem toho sme začali budovať aj rôzne technologické platformy. Všetk...
Zostáva vám 85% na dočítanie.