e-shop, platobné kartyDreamstime
Online obchody radšej posielajú tovar na dobierku alebo si nechávajú zaplatiť prevodom na účet. Platobné brány sú pre ne drahé kvôli poplatkom.
Nakupovanie tovarov online je na Slovensku čoraz populárnejšie. Dokazujú to aj sumy peňazí, ktoré Slováci v e-shopoch nechali. „Kým v roku 2015 minuli zákazníci online nakupovaním odhadom 703 miliónov eur, v roku 2016 zaplatili online až 815 miliónov eur,“ uvádza Tomáš Braverman, šéf Heureky, ktorá sa zaoberá porovnávaním cien aj hodnotením e-shopov. Ide teda o 16-percentný nárast. Stále sme však pozadu za vyspelými ekonomikami USA, Veľkej Británie či Nemecka. Tam je podiel e-commerce omnoho väčší. Napríklad v Británii sa minulo na nakupovanie v minulom roku až 173,7 miliardy eur, čo bol medziročný nárast o 10,5 percenta....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá
02 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum
03 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
04 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
05 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)