e-shop, platobné kartyDreamstime
Online obchody radšej posielajú tovar na dobierku alebo si nechávajú zaplatiť prevodom na účet. Platobné brány sú pre ne drahé kvôli poplatkom.
Nakupovanie tovarov online je na Slovensku čoraz populárnejšie. Dokazujú to aj sumy peňazí, ktoré Slováci v e-shopoch nechali. „Kým v roku 2015 minuli zákazníci online nakupovaním odhadom 703 miliónov eur, v roku 2016 zaplatili online až 815 miliónov eur,“ uvádza Tomáš Braverman, šéf Heureky, ktorá sa zaoberá porovnávaním cien aj hodnotením e-shopov. Ide teda o 16-percentný nárast. Stále sme však pozadu za vyspelými ekonomikami USA, Veľkej Británie či Nemecka. Tam je podiel e-commerce omnoho väčší. Napríklad v Británii sa minulo na nakupovanie v minulom roku až 173,7 miliardy eur, čo bol medziročný nárast o 10,5 percenta....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Tesca pre HN: Pozeráme sa po menších sídlach. Potenciál majú aj miesta s tritisíc obyvateľmi
02 - Modified: 2024-10-29 12:02:42 - Feat.: - Title: Budú vajcia pred Vianocami vzácnou komoditou? V mnohých obchodoch chýbajú, dodávky sú menšie
03 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Slováci v peňaženkách plnia priehradky na kreditky. Karty dosiahli míľnik, je ich už výrazne viac ako ľudí
04 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf Kauflandu Slovensko pre HN: Balíček nám zhorší finančné výsledky o 10 percent, prehodnotíme investície
05 - Modified: 2024-10-24 17:29:22 - Feat.: - Title: Svet podvodu sa zmenil, kriminálnikov kreditky nezaujímajú. Na Slovákov skúšajú čoraz prešibanejšie spôsoby