Keď som si v jednom z propagačných bulletinov o nových pravidlách poskytovania lekárskej starostlivosti prečítal, že pacient, ktorého privezú v bezvedomí, za lekárske ošetrenie neplatí, začne však platiť v okamihu, keď opäť nadobudne vedomie, povedal som si, že v krajine pod Tatrami teda chorých spoluobčanov rozhodne nerozmaznávajú. Okamžite mi zišlo na um, ako by to bolo s finančným vyrovnaním lekárskeho zákroku, keby pacient po predložení účtu za lekársku starostlivosť opäť upadol do bezvedomia. V každom prípade však musím konštatovať, že napriek tvrdeniam o tzv. ťažkých časoch máme ešte dostatok ľudí, ktorým nechýba zmysel pre humor. Presvedčil som sa o tom opäť, keď mi z SPP doručili inovovaný cenník plynu. O výške poplatkov som, samozrejme, vedel už z médií, prekvapila ma však celkom iná vec -- predstavte si, že v SPP majú Útvar starostlivosti o zákazníka. Teda žiadne zákaznícke oddelenie, ale priamo útvar starostlivosti! Aké to prekvapenie, keď tí, čo sa majú starať o vaše zdravie, vydávajú neustále iba akési pokyny kedy, kde a koľko zaplatiť, prípadne vás ohurujú aktualizovanými cenami liekov, kým plynári vám ponúkajú starostlivosť. Priznám sa, že sa cítim poctený, veď nie je veľa inštitúcií, ktorým leží na srdci starostlivosť o vás. Dúfam, že podobný útvar už majú alebo v najbližšom čase zavedú aj elektrárne. Pri toľkej starostlivosti už potom zostane celkom demokraticky na vás, či si zvolíte zásah elektrickým prúdom alebo si radšej pustíte plyn. Pacienta v bezvedomí lekári ošetria zdarma. Neopovážte sa však prebrať!
StoryEditor
Starostlivosť
Keď som si v jednom z propagačných bulletinov o nových pravidlách poskytovania lekárskej starostlivosti prečítal, že pacient, ktorého privezú v bezvedomí za lekárske ošetrenie neplatí, začne však platiť v okamihu, keď opäť nadobudne vedomie, povedal som si, že v krajine pod Tatrami teda chorých spoluobčanov rozhodne nerozmaznávajú.