StoryEditor

Módne značky prešli na vlnu digitalizácie. Sústreďujú sa na online predaj

04.06.2021, 09:02
Keďže opatrenia spojené s pandémiou sa postupne uvoľňujú, uvidíme ako sa bude dariť kamenným obchodom a ich „digitálnym náprotivkom“ v ďalších mesiacoch.

Väčšina módnych značiek sa počas pandémie sústredila na predaj prostredníctvom e-shopov. Počet svojich prevádzok po celom svete regulovali známe spoločnosti ako H&M, L Brands (vlastniaci Victoria´s Secret), ale napríklad aj spoločnosť Inditex, ktorá je „matkou“ značky Zara.

Práve Inditex najnovšie ohlásil stiahnutie všetkých svojich predajní z Venezuely, ktorú už niekoľko rokov zmieta hlboká ekonomická recesia.

Masové zatváranie kamenných predajní

Inditex v nasledujúcich týždňoch plánuje zavrieť svoje obchody vo Venezuele, ktoré prevádzkuje partnerská spoločnosť Phoenix World Trade so s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-12 12:28:50 - Feat.: - Title: Čierny piatok je za nami. Spotrebitelia míňali viac cez e-shopy, tržby v kamenných predajniach klesli 02 - Modified: 2024-12-11 09:11:20 - Feat.: - Title: Veľký KVÍZ o móde: Návrhári, vzory či štýly. Vyznáte sa? Otestujte sa 03 - Modified: 2024-12-12 08:37:33 - Feat.: - Title: Makyta Púchov končí. Výroba oblečenia od odevnej ikony bude čoskoro minulosťou 04 - Modified: 2024-12-04 12:00:00 - Feat.: - Title: Módne desatoro kráľovskej rodiny: Tieto pravidlá nesmú porušiť, za žiadnych okolností! 05 - Modified: 2024-11-29 17:00:00 - Feat.: - Title: KVÍZ: Dnes je Medzinárodný deň bez nakupovania. Dámy, čo o ňom viete?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 09:44