StoryEditor

Módne značky prešli na vlnu digitalizácie. Sústreďujú sa na online predaj

04.06.2021, 09:02
Keďže opatrenia spojené s pandémiou sa postupne uvoľňujú, uvidíme ako sa bude dariť kamenným obchodom a ich „digitálnym náprotivkom“ v ďalších mesiacoch.

Väčšina módnych značiek sa počas pandémie sústredila na predaj prostredníctvom e-shopov. Počet svojich prevádzok po celom svete regulovali známe spoločnosti ako H&M, L Brands (vlastniaci Victoria´s Secret), ale napríklad aj spoločnosť Inditex, ktorá je „matkou“ značky Zara.

Práve Inditex najnovšie ohlásil stiahnutie všetkých svojich predajní z Venezuely, ktorú už niekoľko rokov zmieta hlboká ekonomická recesia.

Masové zatváranie kamenných predajní

Inditex v nasledujúcich týždňoch plánuje zavrieť svoje obchody vo Venezuele, ktoré prevádzkuje partnerská spoločnosť Phoenix World Trade so s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-25 12:24:26 - Feat.: - Title: Pilulka v centre pozornosti 02 - Modified: 2023-05-23 15:02:28 - Feat.: - Title: Stellantis má problémy v Kanade aj v Taliansku. Nový potenciál však objavil vo Francúzsku 03 - Modified: 2023-05-11 19:01:52 - Feat.: - Title: Čipy sú na trhu stále horúcou položkou. Na burzu mieri ich britský vývojár ARM 04 - Modified: 2023-05-11 13:23:25 - Feat.: - Title: Inflácia v USA klesla 05 - Modified: 2023-05-04 12:57:18 - Feat.: - Title: Čaká nás ďalšia zlatá rally?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
31. máj 2023 22:50