StoryEditor

Módne značky prešli na vlnu digitalizácie. Sústreďujú sa na online predaj

04.06.2021, 09:02
Keďže opatrenia spojené s pandémiou sa postupne uvoľňujú, uvidíme ako sa bude dariť kamenným obchodom a ich „digitálnym náprotivkom“ v ďalších mesiacoch.

Väčšina módnych značiek sa počas pandémie sústredila na predaj prostredníctvom e-shopov. Počet svojich prevádzok po celom svete regulovali známe spoločnosti ako H&M, L Brands (vlastniaci Victoria´s Secret), ale napríklad aj spoločnosť Inditex, ktorá je „matkou“ značky Zara.

Práve Inditex najnovšie ohlásil stiahnutie všetkých svojich predajní z Venezuely, ktorú už niekoľko rokov zmieta hlboká ekonomická recesia.

Masové zatváranie kamenných predajní

Inditex v nasledujúcich týždňoch plánuje zavrieť svoje obchody vo Venezuele, ktoré prevádzkuje partnerská spoločnosť Phoenix World Trade so s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-03 16:00:00 - Feat.: - Title: Obľúbenú Barboru Polákovú v čiernej nikdy neuvidíte. Prečo ju nenosí a aké sú jej módne triky? 02 - Modified: 2024-10-04 12:00:32 - Feat.: - Title: Módna štylistka Zuzana Kanisová odhaľuje tajomstvá šetrenia. Prezradila, ktorý kúsok z vás spraví bohyňu 03 - Modified: 2024-09-07 05:54:45 - Feat.: - Title: Sekáče a aplikácie na predaj nepotrebného oblečenia neriešia problém s odpadom. VYSVETĽUJEME prečo 04 - Modified: 2024-08-30 08:52:08 - Feat.: - Title: Volatilita technologických akcií ako nový normál? 05 - Modified: 2024-08-05 07:54:45 - Feat.: - Title: Metaverse Index stúpa naďalej. Poháňa ho umelá inteligencia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
13. október 2024 07:33