Koncern LVMH pristupuje k nákupnej horúčke len okrajovo. FOTO: Reuters
StoryEditor

Päť ikon luxusu v roku 2025: Ich Black Friday stratégia sa výrazne líši od zvyšku trhu

19.12.2025, 11:40

Black Friday jasne ukazuje, že luxusné značky vo väčšine prípadov nepracujú so zľavami, ale snažia sa obhájiť svoju hodnotu špeciálnymi aktivitami.

Luxusný segment počas „nákupného sviatku“ Black Friday vždy balansuje medzi ochranou exkluzivity a potrebou prispôsobiť sa meniacemu dopytu. Aj v tomto roku sa potvrdilo, že najúspešnejšie značky využívajú toto obdobie nie na masové zľavy, ale udržanie svojej prestíže.

Koncern LVMH pristupuje k nákupnej horúčke len okrajovo. Louis Vuitton či Dior tak ponúkajú limitované balíčky alebo cestovné edície aj preto, že firma sa ešte v prvej polovici roka potýk...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-07 09:38:41 - Feat.: - Title: Chudobnejšie Vianoce? Nie všade berú Slováci obchody útokom. Známi predajcovia priznali horšie výsledky 02 - Modified: 2025-12-02 16:46:52 - Feat.: - Title: Black Friday: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár 03 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou 04 - Modified: 2025-11-27 10:52:28 - Feat.: - Title: Luxus v Číne opäť naberá na sile: Nasvedčujú tomu aj výsledky prémiových značiek 05 - Modified: 2025-11-25 10:38:44 - Feat.: - Title: Ako zachrániť e-commercové prepady? Zabudnite na covidové roky, presuňte focus na kreatívu a buďte flexibilní
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. december 2025 12:05