StoryEditor

Aké asistenčné služby ponúkajú poisťovne

10.04.2007, 00:00

Allianz -- Slovenská poisťovňa
-- ak je vozidlo po poruche alebo nehode nepojazdné, poisťovňa zabezpečí príchod cestnej služby, odtiahnutie vozidla do servisu alebo opravu na mieste, náklady za manipuláciu s vozidlom a za žeriav, prípadne podľa potreby ubytovanie v núdzi, úhradu nákladov na cestu do miesta bydliska a pod.,
-- ak je vozidlo v zahraničí odcudzené, poisťovňa zorganizuje a uhradí pobyt v hoteli počas dvoch nocí. Ak sa vozidlo nenájde do 48 hodín, poisťovňa poskytne a uhradí cestovný lístok, aby sa vodič vozidla aj s posádkou mohol vrátiť do miesta bydliska, alebo mohol pokračovať v ceste,
-- súčasťou asistenčných služieb je aj uschovanie nepojazdného vozidla, úhrada nákladov potrebných na vyzdvihnutie nájdeného vozidla a ďalšie služby.

Česká poisťovňa Slovensko
-- asistenčné služby zahŕňajú predovšetkým technickú asistenciu, kde sa rieši napr. nehoda vozidla v SR alebo v zahraničí, mechanická porucha v SR alebo zahraničí, pokračovanie v ceste v prípade nehody alebo mechanickej poruchy v SR alebo zahraničí, krádež vozidla v SR alebo v zahraničí, strata kľúčov, vyčerpanie alebo zámena paliva, defekt na pneumatikách, repatriácia vozidla do SR, vyradenie vozidla z evidencie, dodanie náhradných dielov, finančná tieseň a podobne,
-- poisťovňa ďalej poskytuje právne rady v situácii núdze, rady o postupoch pri dopravnej nehode, informácie o pravidlách cestnej premávky, potrebné doklady a potvrdenia pre pobyt v cieľovej krajine cesty, adresy právnych zástupcov v danej krajine, adresy správnych a policajných orgánov, preklady a tlmočenie v zahraničí, vzťahy so zastupiteľskými úradmi v zahraničí, strata dokladov v zahraničí, vzťahy s policajnými orgánmi v zahraničí, uväznenie po nehode v zahraničí, súdne konanie po dopravnej nehode v zahraničí či právnu asistenciu po dopravnej nehode.

ČSOB Poisťovňa
-- asistenčné služby zahŕňajú technickú asistenciu v prípade havárie vozidla, v prípade mechanickej poruchy vozidla, administratívno-právnu asistenciu, predcestovnú asistenciu a lekársku asistenciu.

Generali
-- všetci klienti majú právo na asistenčné služby na území SR do limitu 5 000 Sk na jednu poistnú udalosť: príchod asistenčného vozidla a pomoc asistenčnej služby počas 45 minút, odtiahnutie nepojazdného vozidla, zaistenie a uschovanie vozidla do troch dní, náhradné vozidlo,
-- na území Európy poskytuje poisťovňa asistenčné služby do limitu 750 eur na jednu poistnú udalosť: príchod asistenčného vozidla a pomoc asistenčnej služby počas 45 minút, odtiahnutie nepojazdného vozidla do najbližšieho servisu na území SR, zaistenie a uschovanie vozidla do 3 dní, zaistenie náhradnej prepravy pre posádku havarovaného vozidla ekonomicky najvýhodnejším dopravným prostriedkom (vlak II. triedy, autobus).

OTP Garancia
-- klienti majú nárok na odtiahnutie nepojazdného vozidla.

Wüstenrot
-- motoristi v rámci asistenčných služieb majú nárok na opravu vozidla na mieste, vyslobodenie, naloženie a odtiahnutie vozidla, uschovanie nepojazdného vozidla, náhradnú dopravu pre vyzdvihnutie opraveného vozidla. V prípade, že nie je možné vozidlo opraviť v ten istý deň, môže motorista využiť náhradnú dopravu alebo ubytovanie. Ak nie je nikto z poistených schopný viesť vozidlo, poisťovňa zabezpečí náhradného vodiča. Poisťovňa prepláca aj zaslanie náhradných dielov a môže vodičovi poskytnúť pôžičku. Poisťovňa zabezpečí aj zošrotovanie vozidla po nehode a právne poradenstvo,
-- Wüstenrot poskytuje aj špeciálne asistenčné služby pre ženy. Poskytuje im výmenu pneumatiky pri defekte, pomoc pri vybití batérie, doplnenie paliva pri jeho nedostatku a výmenu paliva na mieste.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/osobne-financie, menuAlias = osobne-financie, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. október 2022 07:15