Automobilka Škoda v týchto dňoch začína na Slovensku predávať nový model Roomster. Do konca roka chce predať viac
ako 350 áut tohto modelu. Podľa marketingového manažéra dovozcu automobilov Škoda Auto Slovensko Jaroslava Hercoga je o nový model záujem už pred začiatkom reklamnej kampane a predbežne ho chce kúpiť 250 zákazníkov.
Roomsteru je venovaná aj najväčšia časť expozície firmy na začínajúcom sa autosalóne v Nitre. "Prvých pätnásť vozidiel si už zákazníci v uplynulých dňoch prevzali," povedal Hercog. Predaj nového modelu by podľa neho mal prispieť k udržaniu podielu značky Škoda na slovenskom trhu.
Trhový podiel značky Škoda, ktorá je stále najpredávanejším autom na Slovensku, dosiahol za prvých sedem mesiacov historicky najnižšiu úroveň. Na celkovom počte zaregistrovaných osobných a malých úžitkových vozidiel na česká automobilka podieľala necelými 26 percentami. Podiel klesol medziročne o 2,44 percentuálneho bodu.
Konateľ Škoda Auto Slovensko Matej Bugár je napriek týmto číslam optimistom. Počas včerajšieho prvého dňa nitrianskeho Autosalónu informoval, že ich podnikateľský zámer počíta do konca roka s celkovým predajom na úrovni 22-tisíc áut, čo by v porovnaní s minulým rokom znamenalo nárast približne tisíc vozidiel.
"Súčasný vývoj na trhu je úplne prirodzený, i keď nám konkurencia z nášho koláča trošku ubrala. Nevidím to však nijako tragicky, pretože taký vysoký podiel ako má Škoda na Slovensku, nemá prakticky žiadna iná značka v Európe," tvrdí konateľ.
StoryEditor