Najväčšiemu slovenskému výrobcovi sektov Hubert J.E. zo Serede sa prestáva páčiť, že produkty predáva najmä pred Silvestrom. Prichádza na trh s novou stratégiou, ktorá má odstrániť výraznú sezónnosť produkcie týchto alkoholických nápojov. Nová marketingová stratégia má najmä eliminovať pretrvávajúci imidž sektu ako nápoja vhodného výlučne na slávnostné príležitosti a oslavy príchodu nového roka.
"Naším cieľom je vniesť sekt do každodenného života ľudí. Radi by sme tak preklenuli sezónnosť výroby, zvýšili celkovú spotrebu a priblížili nápoj mladšej generácii ako alternatívu namiesto konzumácie tvrdého alkoholu," tvrdí obchodný a marketingový riaditeľ fabriky Miroslav Tkáč.
Priemerný Slovák dnes vypije necelú fľašu sektu s objemom 0,75 litra. Vo väčšine krajín západnej Európy je tento podiel podstatne vyšší. Napríklad vo Francúzsku či v Nemecku vypije priemerný konzument ročne šesť až osem fliaš.
Hubert J.E. vlani predal sedem a pol milióna fliaš rôznych sektov, z ktorých približne 83 percent pochádzalo z vlastnej produkcie. Zvyšok tvoril predaj produktov sesterských vinárskych spoločností zo skupiny Henkell & Söhnlein Sektkellereien, do ktorej sereďská firma patrí od roku 2001. Podnik dosiahol tržby 519,4 milióna korún, o 2,7 percenta viac ako v roku 2004.
Zvyšovanie výrobných kapacít a technologická modernizácia si od vstupu zahraničného investora vyžiadali už viac ako 120 miliónov korún. V priebehu minulého roka investovali do rekonštrukcie priestorov, zariadení a vývoja nových produktov 20 miliónov korún.
StoryEditor
Hubert J.E. chce osloviť mladých
Najväčšiemu slovenskému výrobcovi sektov Hubert J.E. zo Serede sa prestáva páčiť, že produkty predáva najmä pred Silvestrom.