StoryEditor

Hubert J.E. chce osloviť mladých

20.10.2006, 00:00
Najväčšiemu slovenskému výrobcovi sektov Hubert J.E. zo Serede sa prestáva páčiť, že produkty predáva najmä pred Silvestrom.

Najväčšiemu slovenskému výrobcovi sektov Hubert J.E. zo Serede sa prestáva páčiť, že produkty predáva najmä pred Silvestrom. Prichádza na trh s novou stratégiou, ktorá má odstrániť výraznú sezónnosť produkcie týchto alkoholických nápojov. Nová marketingová stratégia má najmä eliminovať pretrvávajúci imidž sektu ako nápoja vhodného výlučne na slávnostné príležitosti a oslavy príchodu nového roka.
"Naším cieľom je vniesť sekt do každodenného života ľudí. Radi by sme tak preklenuli sezónnosť výroby, zvýšili celkovú spotrebu a priblížili nápoj mladšej generácii ako alternatívu namiesto konzumácie tvrdého alkoholu," tvrdí obchodný a marketingový riaditeľ fabriky Miroslav Tkáč.
Priemerný Slovák dnes vypije necelú fľašu sektu s objemom 0,75 litra. Vo väčšine krajín západnej Európy je tento podiel podstatne vyšší. Napríklad vo Francúzsku či v Nemecku vypije priemerný konzument ročne šesť až osem fliaš.
Hubert J.E. vlani predal sedem a pol milióna fliaš rôznych sektov, z ktorých približne 83 percent pochádzalo z vlastnej produkcie. Zvyšok tvoril predaj produktov sesterských vinárskych spoločností zo skupiny Henkell & Söhnlein Sektkellereien, do ktorej sereďská firma patrí od roku 2001. Podnik dosiahol tržby 519,4 milióna korún, o 2,7 percenta viac ako v roku 2004.
Zvyšovanie výrobných kapacít a technologická modernizácia si od vstupu zahraničného investora vyžiadali už viac ako 120 miliónov korún. V priebehu minulého roka investovali do rekonštrukcie priestorov, zariadení a vývoja nových produktov 20 miliónov korún.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/podniky-a-trhy, menuAlias = podniky-a-trhy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. máj 2024 22:10