StoryEditor

Kontakt cez telefonické centrá

20.03.2003, 23:00

Západoslovenská energetika (ZSE), a. s., Bratislava, plánuje do konca roka 2005 zrušenie väčšiny regionálnych obchodných kancelárií, ktoré zabezpečujú priamy osobný kontakt s jej zákazníkmi. Tento zámer súvisí s pripravovaným zriadením centrálneho telefonického centra (call centrum), ktoré bude sídliť v administratívnych priestoroch ZSE v Nitre. Informoval o tom hovorca spoločnosti Ján Orlovský, podľa ktorého sa z terajších 32 obchodných kancelárií zachová iba šesť prevádzok vo väčších mestách. Zákazníci budú môcť prostredníctvom call centra vybaviť všetky svoje požiadavky. Ide najmä o uzatváranie a rušenie zmlúv na dodávky elektrickej energie, zvyšovanie a znižovanie zálohových platieb, reklamácie vyúčtovaní, nahlasovanie porúch v dodávkach elektriny a podobne. Jednou z funkcií centra bude aj zabezpečovanie bezhotovostného platobného styku prostredníctvom telefónu, e-mailu a faxu. Najmä kvôli starším a konzervatívnym klientom hodlá spoločnosť aj v budúcnosti prijímať platby prostredníctvom poštového platobného styku. Celková výška investícií, ktoré si vybudovanie call centra vyžiada, zatiaľ nie je definitívne uzavretá. Podľa Orlovského totiž závisí od typu technických komunikačných zariadení, ktoré budú v Nitre používať. Dôležitou úlohou ZSE bude postupné zaškolenie personálu, ktorý by v budúcnosti mal obsluhovať aj zákazníkov koncernu E.ON Energie v Maďarsku a ČR.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/podniky-a-trhy, menuAlias = podniky-a-trhy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. december 2025 15:53