PODNIKY kožiarskeho a obuvníckeho priemyslu vlani pri výnosoch 12,73 mld. Sk ukončili hospodárenie s kladným hospodárskym výsledkom pred zdanením takmer 556 mil. Sk. Ich zisk tak medziročne vzrástol o 20 %. "Pod tieto výsledky sa už tradične podpísali najmä firmy so zahraničnou kapitálovou účasťou ako Rieker obuv, Rialto, Elefanten a Gabor Slovensko," konštatoval prezident Zväzu kožiarskeho a obuvníckeho priemyslu SR Štefan Šulo. (TASR)
VODNÉ elektrárne, spadajúce pod akciovú spoločnosť Slovenské elektrárne, vyrobili za prvé dva mesiace tohto roka 809,7 GWh elektriny, čím splnili podnikový plán na 118 %. (TASR)
CELKOVÁ výška pohľadávok, ktorú si veritelia nárokujú od trenčianskej Ozety, a. s., je 1,332 mld. Sk. Z tejto sumy správca konkurznej podstaty poprel pohľadávky v sume 178,603 mil. Sk, uznané pohľadávky veriteľov teda predstavujú 1,153 mld. Sk. Od Ozety, ktorá sa dostala do konkurzu v závere vlaňajška, si svoje pohľadávky vymáha 370 konkurzných veriteľov. (TASR)
SKUPINA spoločností Tento hospodárila v uplynulom roku podľa predbežných údajov s konsolidovaných ziskom pred zdanením vo výške 30 mil. Sk. Konsolidované tržby by mali dosiahnuť 3,7 mld. Sk. Žilinská akciová spoločnosť Tento Slovakia predala vlani výrobky papierovej hygieny za 3,214 mld. Sk. V porovnaní s predchádzajúcim rokom to predstavuje nárast tržieb o 71 mil. Sk. (SITA)
MEDZINÁRODNÝ kontraktačný veľtrh obuvi, koženého a doplnkového tovaru Intershoe na jeseň a zimu 2003 s účasťou 92 firiem včera pre odbornú verejnosť otvorili v Bratislave. Prehliadku najnovších vzorov detskej, dámskej a pánskej obuvi, opaskov, peňaženiek, športových vakov a kufrov na ploche 3 000 m2 ponúkajú výrobcovia a obchodníci z Talianska, Maďarska, Poľska, zo Španielska, z Rakúska, Nemecka a SR. (TASR)
SLOVENSKÁ Grafia, a. s., Bratislava, dosiahla v minulom roku čistý zisk viac ako 37 mil. Sk. Tržby spoločnosti prekročili úroveň 1,6 mld. Sk, čo v medziročnom porovnaní predstavuje nárast takmer o 129 mil. Sk. "Na hospodárení spoločnosti sa pozitívne prejavil rozvoj obchodných vzťahov s novými odberateľmi, využitie kapacít v nepretržitej prevádzke a výrazný podiel exportu na produkcii spoločnosti," povedal vedúci odboru stratégie a marketingu spoločnosti Drahomír Dosedla. (SITA)
StoryEditor