Domáci obchod zaznamenáva prílev medzinárodných značiek ako dôsledok pozitívneho vývoja ekonomiky.
Po značke Abercrombie prichádzajú v Spojených štátoch na rad ďalšie americké značky, ktoré sa ocitli vo finančných problémoch kvôli silným internetovým konkurentom a rastúcemu trendu predaja cez internet. Abercrombie bola nútená výrazne zredukovať počet svojich predajní o 20 percent od roku 2013 a majitelia sa pre rastúce dlhy rozhodli sa jej zbaviť. Podobne veľké dlhy trápia aj hračkársky gigant Toys „R“ Us, ktorý je najväčším predajcom hračiek v Spojených štátoch. Ten musel požiadať o ochranu pred veriteľmi....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-25 11:11:17 - Feat.: - Title: Nákupný ošiaľ sa nekonal. Otvorenie superlacného Primarku prilákalo iba hŕstku ľudí
02 - Modified: 2023-05-05 07:27:40 - Feat.: - Title: Veľkým obchodníkom klesli tržby, poznačili celé odvetvie
03 - Modified: 2023-04-14 10:00:19 - Feat.: - Title: Nový „poľský Lidl“ na Slovensku? Aké ceny má, čo predáva a ako vyzerajú lacné predajne zvnútra (+ galéria)
04 - Modified: 2023-04-11 22:00:00 - Feat.: - Title: Trojica poslancov chce zobrať prácu polovici svojich voličov
05 - Modified: 2023-04-11 07:16:22 - Feat.: - Title: Maloobchodné tržby vo februári skončili v mínuse, pokles pocítila väčšina predajní