StoryEditor

Predajne v USA krachujú, u nás rastú

28.09.2017, 00:00
Domáci obchod zaznamenáva prílev medzinárodných značiek ako dôsledok pozitívneho vývoja ekonomiky.

Po značke Abercrombie prichádzajú v Spojených štátoch na rad ďalšie americké značky, ktoré sa ocitli vo finančných problémoch kvôli silným internetovým konkurentom a rastúcemu trendu predaja cez internet. Abercrombie bola nútená výrazne zredukovať počet svojich predajní o 20 percent od roku 2013 a majitelia sa pre rastúce dlhy rozhodli sa jej zbaviť. Podobne veľké dlhy trápia aj hračkársky gigant Toys „R“ Us, ktorý je najväčším predajcom hračiek v Spojených štátoch. Ten musel požiadať o ochranu pred veriteľmi....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-16 22:00:00 - Feat.: - Title: Tesco ukázalo prvotné výsledky. V strednej Európe sa reťazcu nedarí, dole ho ťahá náš sused 02 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 03 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 04 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie 05 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 04:43