StoryEditor

Predajne v USA krachujú, u nás rastú

28.09.2017, 00:00
Domáci obchod zaznamenáva prílev medzinárodných značiek ako dôsledok pozitívneho vývoja ekonomiky.

Po značke Abercrombie prichádzajú v Spojených štátoch na rad ďalšie americké značky, ktoré sa ocitli vo finančných problémoch kvôli silným internetovým konkurentom a rastúcemu trendu predaja cez internet. Abercrombie bola nútená výrazne zredukovať počet svojich predajní o 20 percent od roku 2013 a majitelia sa pre rastúce dlhy rozhodli sa jej zbaviť. Podobne veľké dlhy trápia aj hračkársky gigant Toys „R“ Us, ktorý je najväčším predajcom hračiek v Spojených štátoch. Ten musel požiadať o ochranu pred veriteľmi....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 03 - Modified: 2024-11-15 09:13:27 - Feat.: - Title: VYSVETĽUJEME Sprievodca greenwashingom pre začiatočníkov a štyri spôsoby, ako sa mu vyhnúť 04 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza) 05 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 08:46