Kysucké Nové Mesto si svoj denný režim musí prispôsobovať nakládkam a vykládkam v priemyselnom parku. Spojenie na miestnu jednotku, ktorou kamióny ďalej pokračujú zväčša na smer Žilina alebo do Česka či Poľska, vedie totiž priamo cez ulice mesta.
Lokálny problém by mal vyriešiť privádzač na budúcu diaľnicu D3, ktorý bol z projektu rýchlocesty vyňatý a prednostne súťažený. Nateraz je známy úspešný uchádzač, ktorý za odľahčenie okresného mesta ponúkol 13,7 milióna eur. Je ním firma Metrostav, ktorá stavala napríklad aj privádzač z D1 do Žiliny.
Najnižšiu ponuku dala aj v tendri pri neďalekom zelenom moste vo Svrčinovci, ktorý však bol zrušený. Prípojka sa však ešte dlhší čas na žiadnu diaľnicu nenaviaže.
Zatiaľ bude riešiť prepojenie cesty prvej triedy,...
Zostáva vám 85% na dočítanie.