StoryEditor

Neslúžia len na predaj. Nákupné centrá plnia jednorazové obchody

Nákupné centrá už zase ako každý rok vo veľkom zapĺňajú jednorazové stánky. Takzvané pop-up predajne obchodníci najviac využívajú práve pred Vianocami. V priemernom centre ich človek nájde šesť až dvanásť, aj keď niekde ich nemajú vôbec. K výhodám pre predajcov patrí, že nájomné platia na určitý čas. Preto sa v Česku tento koncept rozšíril hlavne v predchádzajúcich dvoch rokoch počas pandémie.

V lete touto formou posilňujú predaje napríklad výrobcovia zmrzlín, sirupov alebo plaviek. Pred Vianocami zase obchodníci využívajú zvýšenú návštevnosť nákupných centier i väčšiu chuť ľudí míňať. Nákupné centrá dokážu pokryť iný segment zákazníkov a rozšíriť tak aj sieť existujúcich klientov e-shopov. „Typicky sa využívajú na predaj vianočných ozdôb, novoročnej pyrotechniky alebo produktov, ktoré majú veľký potenciál ako atraktívne darčeky pod stromček,“ hovorí výkonný riaditeľ Asociácie obchodných centier Č...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-23 22:00:00 - Feat.: - Title: Najväčšie nákupné centrum takmer rok od otvorenia: Eurovea trhá rekordy, čoskoro pribudnú nové prevádzky 02 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 03 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 04 - Modified: 2024-04-16 07:56:34 - Feat.: - Title: Z kancelárie výhľad na fabriky. Do Košíc mieri nové nákupné centrum, developer môže doplatiť na sivú lokalitu 05 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 02:22