StoryEditor

Neslúžia len na predaj. Nákupné centrá plnia jednorazové obchody

Nákupné centrá už zase ako každý rok vo veľkom zapĺňajú jednorazové stánky. Takzvané pop-up predajne obchodníci najviac využívajú práve pred Vianocami. V priemernom centre ich človek nájde šesť až dvanásť, aj keď niekde ich nemajú vôbec. K výhodám pre predajcov patrí, že nájomné platia na určitý čas. Preto sa v Česku tento koncept rozšíril hlavne v predchádzajúcich dvoch rokoch počas pandémie.

V lete touto formou posilňujú predaje napríklad výrobcovia zmrzlín, sirupov alebo plaviek. Pred Vianocami zase obchodníci využívajú zvýšenú návštevnosť nákupných centier i väčšiu chuť ľudí míňať. Nákupné centrá dokážu pokryť iný segment zákazníkov a rozšíriť tak aj sieť existujúcich klientov e-shopov. „Typicky sa využívajú na predaj vianočných ozdôb, novoročnej pyrotechniky alebo produktov, ktoré majú veľký potenciál ako atraktívne darčeky pod stromček,“ hovorí výkonný riaditeľ Asociácie obchodných centier Č...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá 02 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum 03 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 04 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 05 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 10:05