Od roku 2015 u nás stúpli výdavky na sviatok zamilovaných o 79 percent.
Sviatok zamilovaných je nielen oslavou pre páry, ale aj biznisom pre predajcov, ktorým predaje z roka na rok stúpajú. Regály obchodov pred pár dňami doslova zaplnili bonboniéry v tvare srdca, kvety a najrôznejšie darčeky v romantickom valentínskom balení. Podľa prieskumu Love Index ľudia nakupujú darčeky pre svoju polovičku o 79 percent viac ako v roku 2015. Priemerná suma za nákup je okolo 30 eur. Slováci však čoraz viac uprednostňujú najmä zážitky pred hmotnými darmi. Namiesto večere si radš...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-26 08:00:00 - Feat.: - Title: Poľská revolúcia neprišla. Boj o zákazníka sa posúva inde (komentár zástupcu šéfredaktorky HN v The Economist)
02 - Modified: 2025-12-23 10:00:39 - Feat.: - Title: Cenové zvraty nastali pri viacerých potravinách. Za ktoré si oproti vlaňajšku priplatíme a ktoré zlacneli?
03 - Modified: 2025-12-21 12:52:21 - Feat.: - Title: Vietnamcov už dávno nestretnete len na tržniciach. Nová generácia dáva prednosť iným sféram podnikania
04 - Modified: 2025-12-19 10:21:03 - Feat.: - Title: Ryby z parkoviska pri supermarkete sú minulosť. Ako sa darí novému oficiálnemu predaju?
05 - Modified: 2025-12-15 08:10:10 - Feat.: - Title: Poliaci, Maďari i Česi krachli, biznis so symbolom Vianoc prevzali Dáni i Slováci. No počítajte so zdražením