StoryEditor

Fádna kampaň Lidla opäť zaujala verejnosť

18.02.2018, 21:23
Po vymazaných krížoch čelí reťazec kritike z nezaujímavosti novej kampane.

Vlani sa maloobchodnému reťazcu Lidl podarilo pobúriť verejnosť, keď zo svojich letákov počas kampane na grécky týždeň poodstraňoval kríže z kostolov na ostrove Santorini. Pozornosť si v prípade gréckeho týždňa Lidl vyslúžil aj teraz. Pre zmenu však nepoburuje, vzbudzuje skôr opatrnosť, ktorá mu je zo strany odborníkov vyčítaná.


Neutrálna reklama
Práve výrobky značky Eridanous na sebe minulý rok niesli obrázky ikonických kostolov na ostrove Santorini, z ktorých spoločnosť vymazala kríže. Najnovšia reklama k tej istej značke, ktorú firma spúšťa už od dnešného dňa, už kontroverziu neprinesie....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 05 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 14:03