StoryEditor

Nahrávacie spoločnosti chcú spolupracovať s Facebookom

12.03.2018, 23:00

Facebook hľadá nové spôsoby, ako získať späť mladšie publikum. Počet nových a aktívnych používateľov pod dvadsať rokov na modrej sociálnej sieti každý rok klesá. Nie všetci však smerujú na Instagram, ktorý najväčšia sociálna sieť na svete vlastní. Väčšina mladého publika totiž venuje väčšiu pozornosť YouTube, platforme na šírenie videí a hudby, ktorá je v súčasnosti najväčším konkurentom Facebooku. Priestor, aký poskytoval YouTube tvorcom audiovizuálneho umen...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 21:03:28 - Feat.: - Title: Zisk majiteľa Facebooku v treťom kvartáli vzrástol o 35 percent, umelá inteligencia však bude drahšia 02 - Modified: 2024-10-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Analytik prezradil, kto a ako nás špehuje a aj prečo je Temu veľké riziko, ktorému vôbec nejde o tovar 03 - Modified: 2024-10-14 09:00:00 - Feat.: - Title: Absurdné Porsche: Mark Zuckerberg nechal žene postaviť jedinečný Cayenne Minivan 04 - Modified: 2024-10-11 22:00:00 - Feat.: - Title: Brúsia si zuby na giganta. V Amerike tlačia na rozbitie Googlu 05 - Modified: 2024-09-25 18:01:58 - Feat.: - Title: Hororový vstup do sezóny i búriaci sa diváci. Akcionárov sa treba spýtať, kam klub smeruje, vraví Radivojevič
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 07:00