StoryEditor

Nahrávacie spoločnosti chcú spolupracovať s Facebookom

12.03.2018, 23:00

Facebook hľadá nové spôsoby, ako získať späť mladšie publikum. Počet nových a aktívnych používateľov pod dvadsať rokov na modrej sociálnej sieti každý rok klesá. Nie všetci však smerujú na Instagram, ktorý najväčšia sociálna sieť na svete vlastní. Väčšina mladého publika totiž venuje väčšiu pozornosť YouTube, platforme na šírenie videí a hudby, ktorá je v súčasnosti najväčším konkurentom Facebooku. Priestor, aký poskytoval YouTube tvorcom audiovizuálneho umen...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 14:04:14 - Feat.: - Title: Problém Facebooku vyjde Metu draho. Firma dostala v Únii pokuty vo výške 251 miliónov eur 02 - Modified: 2024-11-22 11:43:18 - Feat.: - Title: Premárnené roky pri „kokaínových“ technológiách. Radíme, ako sa nenechať chytiť do sociálnych sietí 03 - Modified: 2024-11-22 10:31:53 - Feat.: - Title: Austrália klepne sociálnym sieťam po prstoch 04 - Modified: 2024-10-30 21:03:28 - Feat.: - Title: Zisk majiteľa Facebooku v treťom kvartáli vzrástol o 35 percent, umelá inteligencia však bude drahšia 05 - Modified: 2024-10-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Analytik prezradil, kto a ako nás špehuje a aj prečo je Temu veľké riziko, ktorému vôbec nejde o tovar
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. december 2024 19:49