Napriek najväčšiemu škandálu v histórii Facebook dosiahol zisk za prvé tri mesiace tohto roka takmer päť miliárd amerických dolárov. Inzerentov, na ktorých sociálna sieť najviac zarába, nevyrušili ani škandály s únikmi osobných dát okolo konzultantskej firmy Cambridge Analytica. Tá mala nelegálne zneužiť súkromné dáta takmer 90 miliónov používateľov siete. Technologický gigant si však pripísal zisk, ktorý je medziročne takmer o 63 percent vyšší a prekvapil tak všetkých analytikov, ktorí čakávali zisky o takmer štvrtinu nižšie.
Rastú na mobiloch
„Facebook je fenomén, ktorý len tak nejaká kauza nepoloží,“ tvrdí pre HN analytička spoločnosti Finlord Eva Mahdal...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.