StoryEditor

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona

16.05.2018, 00:00

Americká PepsiCo, ktorá sa trápi s klesajúcimi tržbami z nápojov, siahla na istotu. Na plechovkách sa tak objavia kráľ popu Michael Jackson, hudobník a skladateľ Ray Charles a speváčka Britney Spears. S všetkými legendárnymi umelcami firma v minulosti dlhodobo spolupracovala.


Pepsi vydá limitované edície...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-06-24 15:19:39 - Feat.: - Title: Netflix oficiálne potvrdil radikálny krok. Do streamovacej platformy pribudnú reklamy 02 - Modified: 2022-06-27 06:20:36 - Feat.: - Title: Váš vegánsky burger nie je ekologickejší, nemáte dôkazy. Známemu reťazcu zakázali reklamy 03 - Modified: 2022-04-20 10:47:16 - Feat.: - Title: Odliv klientov a konkurencia dotlačili Netflix k zmene: Ponúkne lacnejšie predplatné s reklamou 04 - Modified: 2022-02-26 21:57:03 - Feat.: - Title: Kofola chce pre rozvoj predať časť akcií. Výrobcovia nápojov prezradili aj ďalšie plány 05 - Modified: 2022-02-08 12:06:22 - Feat.: - Title: Oceňovaní tvorcovia pripravujú nový životopisný film o Michaelovi Jacksonovi
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. jún 2022 20:21