StoryEditor

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona

16.05.2018, 00:00

Americká PepsiCo, ktorá sa trápi s klesajúcimi tržbami z nápojov, siahla na istotu. Na plechovkách sa tak objavia kráľ popu Michael Jackson, hudobník a skladateľ Ray Charles a speváčka Britney Spears. S všetkými legendárnymi umelcami firma v minulosti dlhodobo spolupracovala.


Pepsi vydá limitované edície znova....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-05 18:00:00 - Feat.: - Title: Problematická firma prišla na Slovensko. Tisícky ľudí píšu z falošných profilov na zoznamkách a chcú peniaze 02 - Modified: 2024-11-30 12:00:00 - Feat.: - Title: Vďaka bizarnej dohode so Sovietskym zväzom mala Pepsi 17 ponoriek, krížnik aj torpédoborec. Kedysi bola námornou veľmocou 03 - Modified: 2024-11-04 10:48:31 - Feat.: - Title: Vo veku 91 rokov zomrel hudobník Quincy Jones. Do popredia sa dostal najmä vďaka Michaelovi Jacksonovi 04 - Modified: 2024-09-24 13:05:25 - Feat.: - Title: Slováci dali na hazard miliardu. Navrhujeme obmedziť reklamu, spôsobuje rozvrat rodín, znie z KDH 05 - Modified: 2024-09-20 20:28:46 - Feat.: - Title: Francúzske mediálne skupiny chcú žalovať Google pre postupy v online reklame. Žiadajú miliardu eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 03:14