StoryEditor

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona

16.05.2018, 00:00

Americká PepsiCo, ktorá sa trápi s klesajúcimi tržbami z nápojov, siahla na istotu. Na plechovkách sa tak objavia kráľ popu Michael Jackson, hudobník a skladateľ Ray Charles a speváčka Britney Spears. S všetkými legendárnymi umelcami firma v minulosti dlhodobo spolupracovala.


Pepsi vydá limitované edície znova....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Najobľúbenejšia farba jesene je oranžová! 02 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 03 - Modified: 2025-11-17 09:30:00 - Feat.: - Title: Žena prestala piť kávu, toto sa s jej telom a psychikou dialo celý týždeň. O skúsenosti sa podelila na sociálnych sieťach 04 - Modified: 2025-11-13 09:07:06 - Feat.: - Title: Inflácia spomalila na najnižšiu hodnotu v tomto roku. Výrazne pomohli ceny potravín s nealko nápojmi 05 - Modified: 2025-11-06 13:30:00 - Feat.: - Title: Coca-Cola chcela očariť Vianocami, no internet jej to spočítal. „Najlepšia reklama na Pepsi, akú sme kedy videli“
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 13:41