StoryEditor

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona

16.05.2018, 00:00

Americká PepsiCo, ktorá sa trápi s klesajúcimi tržbami z nápojov, siahla na istotu. Na plechovkách sa tak objavia kráľ popu Michael Jackson, hudobník a skladateľ Ray Charles a speváčka Britney Spears. S všetkými legendárnymi umelcami firma v minulosti dlhodobo spolupracovala.


Pepsi vydá limitované edície znova....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-20 16:32:43 - Feat.: - Title: „Táto je dobrá, že?“ Epstein mal predstaviť Trumpovi 14-ročné dievča, ukazujú zverejnené spisy 02 - Modified: 2025-12-18 14:17:09 - Feat.: - Title: Menej je niekedy viac. A inokedy je viac jednoducho viac 03 - Modified: 2025-12-11 09:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO McDonald’s predstavil reklamu vytvorenú pomocou AI. Ľudia ju skritizovali tak veľmi, že ju museli stiahnuť 04 - Modified: 2025-12-10 09:30:00 - Feat.: - Title: Ako sa varené víno stalo ikonou Vianoc? Príbeh najvoňavejšieho zimného nápoja siaha tisícky rokov dozadu 05 - Modified: 2025-11-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Najobľúbenejšia farba jesene je oranžová!
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. december 2025 17:34