StoryEditor

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona

16.05.2018, 00:00

Americká PepsiCo, ktorá sa trápi s klesajúcimi tržbami z nápojov, siahla na istotu. Na plechovkách sa tak objavia kráľ popu Michael Jackson, hudobník a skladateľ Ray Charles a speváčka Britney Spears. S všetkými legendárnymi umelcami firma v minulosti dlhodobo spolupracovala.


Pepsi vydá limitované edície znova....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-11 09:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO McDonald’s predstavil reklamu vytvorenú pomocou AI. Ľudia ju skritizovali tak veľmi, že ju museli stiahnuť 02 - Modified: 2025-12-10 09:30:00 - Feat.: - Title: Ako sa varené víno stalo ikonou Vianoc? Príbeh najvoňavejšieho zimného nápoja siaha tisícky rokov dozadu 03 - Modified: 2025-11-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Najobľúbenejšia farba jesene je oranžová! 04 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 05 - Modified: 2025-11-17 09:30:00 - Feat.: - Title: Žena prestala piť kávu, toto sa s jej telom a psychikou dialo celý týždeň. O skúsenosti sa podelila na sociálnych sieťach
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. december 2025 01:35