Populárny obchodný reťazec H&M bojuje s veľkými počtami nepredaného oblečenia. Za posledný kvartál sa jeho hodnota dostala na hodnotu viac ako štyroch biliónov dolárov. Oproti minulému roku je to o trinásť percent viac.
Nepredané oblečenie tak momentálne predstavuje pätinu celkového predaja. Spoločnosť sa vyjadrila, že tento problém bude riešiť napríklad zľavami či už na svojich webových stránkach, alebo v samotných predajniach.
V problémoch dlhodobo
Oblečenie, ktoré sa nepredá, bude ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele
05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj