StoryEditor

Veľké e-shopy sa menia na trhovisko. Napodobňujú Amazon

13.03.2019, 23:00

Internetové giganty alza.cz či mall.cz v súvislosti s dosahovaním čo najvyšších ziskov menia svoj biznis. Namiesto toho, aby na svoje weby pridávali ďalší tovar, naberali zamestnancov, rozširovali sklady, nechávajú dodávateľov, nech cez ich stránky predávajú produkty „sami“. Napodobňujú tak postup amerického Amazonu. Mall ponúka na svojej stránke výrobky od 180 partnerov a pokračuje v rozširovaní. „Partnerský predaj je efektívny spôso...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-12-05 08:15:06 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu boli medziročne nižšie aj v októbri. S poklesom bojujú aj veľkí hráči 02 - Modified: 2022-11-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Nákupnú horúčku počas Black Friday nezastavila ani rekordná inflácia. Je aj o 40 percent vyšší záujem 03 - Modified: 2022-11-26 14:29:43 - Feat.: - Title: Nový diskontný reťazec mieri na východ Slovenska. Hľadá tam manažment predajní 04 - Modified: 2022-11-14 08:17:34 - Feat.: - Title: NBS varuje: vysoká inflácia odčerpá z príjmov, očakáva sa prepad kúpyschopnosti (analýza) 05 - Modified: 2022-11-10 10:19:23 - Feat.: - Title: Príbeh Amazonského pralesa: Od zelenej oázy a pľúc Zeme až po mŕtve územie zdevastované ťažbou a požiarmi
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
07. december 2022 07:46