Českí investori na čele s Jakubom Havrlantom predávajú zlaté startupové vajce menom Brand Embassy. Úspešný nástroj starostlivosti o zákazníkov, ktorý analyzuje milióny internetových konverzácií ľudí s firmami, kupuje izraelský líder v odbore NICE.
Call centrá veľkých korporácií, ako sú banky a energetické firmy, zamestnávajú ľudí, ktorí, často v úmornej rutinne, dvíhajú telefóny a starajú sa o klientov. Pre americký telekomunikačný gigant, ako je AT&T, robí monotónnu prácu až 50-tisíc pracovníkov. Čoraz viac ich však bombardujú otázkami mileniáli a ľudia aktívni na sociálnych sieťach, ktorí namiesto toho, aby vytočili číslo, radšej napíšu c...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.