StoryEditor

Obchod s vyradeným tovarom. Veci, ktoré nechcú ani reťazce

18.06.2019, 00:00

Poháre, hrnčeky, okuliare, batérie, džínsy, kosačky na trávu, sponky do vlasov alebo krémy na ruky. To je len zlomok toho, čo zostane obchodným reťazcom v skladoch. O to, kam s tým, sa starajú špecializované firmy, ktoré prebytočné zásoby vykupujú za zlomok ceny a ďalej predávajú. Jednu takú buduje v Česku bývalý manažér Tesca Michal Štádler so svojimi spoločníkmi.


„Našou víziou je neplytvať. Všetko vie zarábať pekné peniaze, ale páči sa nám, keď tá vec má nejaký sociálny presah,“ hovorí Štádler v kancelárii firmy D1M na okraji Prahy, ktorá sa nachád...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-07 21:31:12 - Feat.: - Title: Výdavky na vianočné nákupy v USA zatiaľ rastú najmä v online obchodoch 02 - Modified: 2024-12-03 12:59:36 - Feat.: - Title: Čo priniesol Black Friday? Bitka obchodníkov napovedá veľa, nahráva jednému segmentu 03 - Modified: 2024-11-30 08:47:14 - Feat.: - Title: Do obchodu v Japonsku vnikol medveď, zranil jedného človeka 04 - Modified: 2024-10-19 21:57:13 - Feat.: - Title: Nová fáza globálnej expanzie. Čína chce obísť západné clá výstavbou tovární v zahraničí 05 - Modified: 2024-10-30 15:45:22 - Feat.: - Title: Jaroslav Hrabovský z DeutschMann: "Priateľská atmosféra a dôvera je predpokladom úspešnosti obchodníckych teamov"
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 13:26