Príbehy o varení mydla a výrobe voňavých vodičiek z čias dávneho Rakúsko-Uhorska a z obdobia prvého československého štátu počúvala Eva Škovranová od svojej babičky Alžbety už ako malé dieťa. Tá totiž dodávala nedostatkový artikel obyčajným ľuďom i členom grófskeho dvora.
Eva Škovranová sa pred desiatimi rokmi rozhodla nadviazať na viac ako storočnú tradíciu svojho predka a rozhodla sa založiť spoločnosť 1907 Parfumeries. „Dodnes si pamätám ľaliovú voňavú vodičku, ktorú som ako dieťa považovala za hotový zázrak,“ hovorí majiteľka úspešnej firmy.
Škovranová síce pôvodne študovala polygrafiu, no keďže vďaka starej mame mala už od malička vzťah k voňavým výrobkom, rozhodla sa prenajať si 400 štvorcových metrov, zariadiť ich, vybaviť si potrebné povolenia a začať podnikať. Jej biznis bol spočiatku založený výlučne na výrobe mydiel. To znamená, že v roku 2010, keď otvorila podnikateľka prvú prevádzku v Košiciach, si tu mohli zákazníci kúpiť iba tento druh produktu. To sa však čoskoro zmenilo.
Nástup parfumov
„Zákazníci si začali časom pýtať aj iné produkty, rozšírili sme výrobu tiež o kozmetiku. Vyrábali sme krémy na tvár či ruky, šampóny, tekuté mydlá, telové mlieka,“ objasňuje Škovranová s tým, že práve dopyt zákazníkov ju viedol aj k ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.