StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-02 20:05:22 - Feat.: - Title: Prokuratúra v Arizone preveruje, či sa Trump nevyhrážal smrťou svojej kritičke Liz Cheneyovej 02 - Modified: 2024-11-02 19:13:37 - Feat.: - Title: Trump podľa CNN nepravdivo uviedol, že ho Harrisová označila za Hitlera. Tá si myslí, že je fašista 03 - Modified: 2024-11-02 17:27:31 - Feat.: - Title: Americký reťazec reštaurácií TGI Fridays požiadal o bankrotovú ochranu 04 - Modified: 2024-11-02 16:29:04 - Feat.: - Title: Akcie v USA sa v piatok posilnili 05 - Modified: 2024-11-02 15:51:01 - Feat.: - Title: Policajt z Kentucky bol uznaný vinným za použitie neprimeranej sily pri razii v roku 2020
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. november 2024 22:22