StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-26 19:43:43 - Feat.: - Title: USA odložili plánované sankcie voči jednotkám izraelskej armády 02 - Modified: 2024-04-26 18:06:40 - Feat.: - Title: USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd dolárov 03 - Modified: 2024-04-26 16:27:41 - Feat.: - Title: Spojené štáty stiahnu časť svojich vojakov z Čadu 04 - Modified: 2024-04-26 13:48:48 - Feat.: - Title: Index výdavkov na osobnú spotrebu v USA v marci vzrástol viac, ako sa čakalo 05 - Modified: 2024-04-26 11:44:36 - Feat.: - Title: Poháňanie ruského priemyslu ohrozuje aj Európu. Vojna na Ukrajine by bola bez Číny ťažká, vyhlásil Blinken
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 23:43