Hoci zmrzlina a vychladené pivo alebo limonáda sú hlavnými symbolmi leta, existujú aj výrobky, ktoré sa v sparných mesiacoch predávajú výrazne lepšie ako vo zvyšku roka. Letným rekordmanom sú v tomto smere poháre na zaváranie a ocot, spreje proti kliešťom či komárom a tiež dezinfekčné prípravky alebo náplasti. Krivky predajov tovaru tak naznačujú, čomu sa ľudia v lete prevažne venujú. Vyrazia na chalupy a zavárajú, jazdia do prírody, striekajú sa čoraz viac sprejmi proti komárom a kliešťom. Deti vonku viac padajú, takže musia byť ošetrované, čím narastá spotreba náplastí a dezinfekcie....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá
02 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum
03 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
04 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
05 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)