Príjem z reklamy je jedným z hlavných faktorov, ktorý udržuje dezinformačné weby pri živote.
Príjem z reklamy je jedným z hlavných faktorov, ktorý udržuje dezinformačné weby pri živote, vyplýva z novej štúdie platformy Global Disinformation Index. Môže za to tzv. programová reklama, u ktorej je nákup reklamných bannerov automatizovaný. Inzerenti si tak nemôžu byť istí, pri akom obsahu sa ich logo objaví.
Nezisková platforma Global Disinformation Index (GDI) skúmala až 20-tisíc internetových domén, ktoré sa podieľajú na šírení dezinformácií. Podľa štúdie, ktorú publikovala v pondelok, zarába programová reklama dezinformačným webom 235 mili...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2019-05-23 12:10:03 - Feat.: 0 - Title: Dezinformačné weby opäť hrozia utečencami
02 - Modified: 2019-06-18 11:10:27 - Feat.: 0 - Title: Rozhovor: Zažívame ofenzívu dezinformačných médií
03 - Modified: 2019-06-21 10:04:12 - Feat.: 0 - Title: Európski regulátori diskutovali o boji proti dezinformáciám pod slovenským vedením
04 - Modified: 2019-08-20 10:44:20 - Feat.: 0 - Title: Twitter a Facebook obvinili Čínu z dezinformačnej kampane
05 - Modified: 2019-08-20 13:52:54 - Feat.: 0 - Title: Gillette uverejnil ďalšie video zo série „The Best Men Can Be“
06 - Modified: 2019-09-05 13:56:07 - Feat.: 0 - Title: Prečo je natívna reklama pre slovenský online marketing tým, čím je Batman pre Gotham?
07 - Modified: 2019-09-06 10:17:01 - Feat.: 0 - Title: Digitálni marketéri by nemali iba nastavovať ciele. Mali by vytvárať reklamy, ktoré budú videné
08 - Modified: 2019-09-10 15:10:59 - Feat.: 0 - Title: Predstavujeme top témy Online Summitu: Programatická reklama ako súčasť zmysluplnej komunikácie
09 - Modified: 2019-09-13 08:24:38 - Feat.: 0 - Title: Takto sa robí reklama na film. Ostrým nožom vzbudzuje pozornosť na uliciach
01 - Modified: 2024-12-05 18:00:00 - Feat.: - Title: Problematická firma prišla na Slovensko. Tisícky ľudí píšu z falošných profilov na zoznamkách a chcú peniaze
02 - Modified: 2024-09-24 13:05:25 - Feat.: - Title: Slováci dali na hazard miliardu. Navrhujeme obmedziť reklamu, spôsobuje rozvrat rodín, znie z KDH
03 - Modified: 2024-09-20 20:28:46 - Feat.: - Title: Francúzske mediálne skupiny chcú žalovať Google pre postupy v online reklame. Žiadajú miliardu eur
04 - Modified: 2024-09-10 10:00:00 - Feat.: - Title: Apple natáčal reklamu na nové zariadenia aj u susedov. Poznáte tieto české lokality?
05 - Modified: 2024-08-09 11:30:00 - Feat.: - Title: VIDEO Tento film nikto z nás nikdy neuvidí. Jeho premiéra je naplánovaná na rok 2115, o čom vlastne je?