StoryEditorBavia a zlepšujú imidž. Popularita firemných robotov rastie
Vedia tancovať, odpovedať na otázky či potriasť rukou. České firmy za posledný rok a pol začali využívať humanoidných robotov. Najčastejšie vidno bieleho humanoida na kolieskach. Robot s obchodným názvom Pepper od francúzsko-japonskej firmy Softbank Robotics je najznámejším zástupcom generácie komerčných humanoidov. V Česku ich je podľa odhadu okolo dvoch desiatok.
„Vyvíjame mobilné aplikácie. Táto má okrem softvéru ešte polohumanoidného robota,“ približuje Peppera so zveličením Adam Böck, projektový manažér firmy Adastra.One. Tá má na predaj robota výhradnú licenciu ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-24 09:21:18 - Feat.: - Title: Kybernetickým útokom minulý rok čelili takmer všetky slovenské a české firmy, ukázal prieskum
02 - Modified: 2024-11-20 10:00:00 - Feat.: - Title: Európska centrálna banka opäť znižuje sadzby, Slovensko však čakajú vyššie dane a inflácia
03 - Modified: 2024-11-02 14:14:54 - Feat.: - Title: Možnosť vzdelávať sa má vo firmách na Slovensku polovica zamestnancov, desatina o túto možnosť prišla
04 - Modified: 2024-11-01 19:53:57 - Feat.: - Title: Pripravenosť na zavedenie ESG kritérií môže byť výhodou pre firmy, tvrdia odborníci
05 - Modified: 2024-10-17 16:02:41 - Feat.: - Title: Rusko pritvrdilo podmienky cudzím firmám na odchod z krajiny, zvýšili poplatok