Vášeň je niečo, čím ste prezentovali nielen seba v rámci súťaže Hotelier roka, ale charakterizujete tým celý svoj biznis. Vyžadujete ju aj od zamestnancov?
My takých ľudí hľadáme. Od roku 2007 do súčasnosti sme možno raz prijali recepčnú, ktorá bola predtým recepčnou. Na pohovoroch totiž hľadáme typy ľudí. A keď v človeku cítime iskru, vezmeme ho. Následne sa snažíme ľuďom dôverovať a nechávať im voľnú ruku. Necháme, aby za nich pracovalo ich zanietenie a vášeň. Dokonca sme pred troma rokmi popri ocenení Zamestnanec roka vyhlásili aj cenu generálneho riaditeľa pre vášeň. Odovzdávame ju každý rok v januári.
Ako prebieha hlasovanie o víťazovi? Nie je to subjektívne?
Sadneme si spolu s vedúcimi oddelení a opýtame sa: Tak, kto je to? Povieme si, tá robí svoju prácu dobre, ten vie pracovať s hosťami. A potom sa pozeráme aj na čísla. Hostia hodnotia svoj pobyt strávený v Carltone na rôznych portáloch a každý manažér si ich pozrie a následne vyhodnocuje.
Práve recenzie boli jedným zo základných kritérií pri výbere hoteliera roka. Stretáva sa váš hotel aj s negatívnymi?
Každý hotel má dobré aj zlé recenzie. Otázka je, v akom sú pomere. U nás je to v príjemnom pomere. Napríklad booking.com zaznamenáva hodnotenia v období 24 mesiacov. Keď som začínal, boli sme na úrovni 8,3 a teraz sme na 9,1. Sledujeme, v akých parametroch rastieme a ktoré, naopak, zaznamenávajú pokles.
Hotel Radisson Blu Carlton v sebe nesie punc luxusu a elegancie. Napriek tomu sa snažíte, aby bol cenovo dostupný aj pre bežných ľudí. Funguje táto stratégia? ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.