Do hľadáčika klimatických aktivistov sa po energetike alebo automobilkách dostáva aj módny priemysel. Ten podľa odhadov spôsobuje osem až 10 percent celosvetových emisií uhlíka. S rastúcim tlakom na znižovanie emisií sa tak musia vyrovnať aj výrobcovia a predajcovia módy, ako napríklad španielska značka Zara. Oblečenie od Zary nosí aj španielska kráľovná a vo svete módy je to takmer ideálne odporúčanie. Nemusí to však stačiť, aby sa značka patriaca pod španielsku módnu spoločnosť Inditex zachránila pred vynútenou zmenou stratégie.
Zara je totiž medzi zákazníkmi prezentovaná ako takzvaný fast fashion brand. To znamená, že sa jej odevy rýchlo dostávajú z prehliadkového...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.